elke avond drama

Hey,

ik vermoed ook dat het verwerken is, maar soms is het moeilijk te begrijpen wat er is en wij zijn dan soms heel stout.... we geven cinababy, daar wordt ze altijd heel rustig van.

succes!
 
Bij mij ook hoor (ben wel een april mama) maar s'avonds huilt hij ook veel en hij heeft vaak geen last van krampjes of iets. Hij clustert de laatste week wel s'avonds (heel fijn want dan valt hij s'nachts tenminste in slaap na de voedingen, heb al heel wat nachten beneden gezeten)
Ik denk dat het gewoon zijn huil uurtje(s) zijn, en laat hem dan af en toe ook maar lekker huilen.
 
Sorry heb er geen ervaring mee en kan je ook niet helpen qua tips

Lycke is ontzettend makkelijk, ligt 's avonds heerlijk in de box op het kleed en is heel tevreden, kan soms een uur naar haar mobiel kijken, soms jammert ze wat, maar dan geef ik een speen en dan slaapt ze 5 min en daarna is ze weer zoet aan het rond kijken

Sterkte
 
Hoi ik heb er ook niet heel veel mee te maken. Sander heeft wel een huiluurtje einde middag meestal tussen 5 en 7 en dan is niks goed behalve bij mij liggen. Wat soms helpt is geen prikkels, op bed liggen, zacht lampje aan. geen radio/tv etc...en even zijn huidje op jouw huid...gewoon liggen, jouw geur en hartslag kan rustgevend werken. je moet je even kunnen afzonderen en of het helpt weet ik niet. Bij mij wel en bovendien is het ons momentje...en hij is heerlijk rustig. ook wat massage technieken kunnen rustgevend zijn. succes x
 
Hier ‘s avonds ook, ook drinkt ze veel en veel meer in de avond. Ik geef borstvoeding en kolf het dan af vanavond heb ik het ook afgekolfd en dan met een speen waar de melk niet zo snel uit komt gegeven, ze wordt dan rustiger en doet er langer over voordat het flesje leeg is.. even wat langer stilte en rond half 12 valt ze gelukkig in slaap en slaapt dan een nachtje door. De baby is nu 6 weken
 
Terug
Bovenaan