<p>Beste ouders, Mijn dochter is nu 3.5 maand oud en dronk vanaf de geboorte heel goed, alles op en ook als we moesten verhogen (flesvoeding). Sinds anderhalve week (de dag na de 3 maanden vaccinaties) drinkt ze opeens ontzettend slecht.. alleen de ochtend flessen gaan er redelijk in. Wij bieden haar 4×180 en nog 1×150 (wij bouwen dit op ivm krampjes) Als ik haar de fles geef zijn er 2 situaties die zich kunnen voordoen: of ze duwt de fles weg met haar tong of handen, draait met haar hoofd, laat de melk uit haar mond stromen en vertoont heel druk gedrag. Of het tweede geval is dat ze wel wilt drinken maar steeds tussendoor moet huilen omdat ze kramp krijgt. Op het moment dat je de fles uit haar mond haalt lacht ze weer, stop je hem terug is het weer huilen en trappelen met de benen. In situatie 2 wilt ze wel graag aanhappen. Ik hoor haar ook vaak windjes laten of poepen tijdens de flessen. Kortom, elke fles is een gevecht en ik weet niet wat ik moet doen. Ben bij de huisarts geweest bij CB en niemand kan iets vinden ook omdat ze goed slaapt, vrolijk is en het verder goed gaat.. maar elke fles een gevecht wordt ons ook soms even te veel.. Kan iemand mij helpen?</p>