Elke fles is een gevecht, advies gevraagd!

Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Ik probeer nu 4 flessen van 180 over de hele dag, hopen dat ze beter drinkt als ze echt honger heeft, heb namelijk het idee dat ze niet echt trek heeft al na 3,5 uur. Hebben haar nog gewogen en ze is nog 400 gram aangekomen in 2 weken dus ik denk dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. Het afleiden hielp wel toen ze moest huilen tijdens de fles. 
Ik ben al 'blij' te weten dat jullie dit ook hadden rond deze periode, ik maakte me gewoon zorgen dat ze niet genoeg binnenkreeg.
Dat over die reflex wist ik ook niet maar zou natuurlijk ook het een en ander verklaren.
Nogmaals dank allen!

Nog even eentje ter bevestiging, wij hebben precies hetzelfde mee gemaakt. Werd er toen ook behoorlijk wanhopig en soms ongerust van. Maar na die fase ging het weer beter. Wij zijn op Pepti over gegaan en gaan indikken. Maar als dat niet nodig is zou ik dat zeker niet doen. 
Net nog gewogen bij het CB en ondanks de fase van moeizaam drinken groeit ze prima op haar eigen lijntje door?

Ohh zo herkenbaar, vorige week eerste prikjes gehad. Wij hebben afgelopen zondag omneo gehaald. En wat is dit een top spul, ook een grotere speen werkte perfect.

Hallo, ben benieuwd hoe het afgelopen is met de flesjes? Wij zitten met precies hetzelfde probleem en zijn bang dat ze gewoon niet voldoende binnen krijgt. Al van alles geprobeerd..

Terug
Bovenaan