Elke nacht wordt zwaarder!!!

Even klagen hoor!, ga 3 keer in de nacht naar de wc, lig in geen enkele houding meer lekker. Sta op met rugpijn en ben zo enorm brak. En daarbij komt nog, dat ik snacht ga bedenken en stressen wat er allemaal nog moet gebeuren. Na vannacht van 04:00 tot 05:00 uur wakker gelegen te hebben, ben ik maar op de bank gaan liggen tv kijken, nou en de tv sucks zo vroeg in de ochtend.
Gaat het stress gedeelte over als eindelijk alles klaar is??? Ik vraag het me af hoor.

liefs nath

dat heb ik gelukkig (nog) niet! Heb soms wel nachten dat ik veel en lang wakker bent, maar uiteindelijk val ik dan toch wel weer in slaap (gelukkig). Wat ik wel heb is dat als ik 's ochtends wakker wordt, dat me voeten heel zeer doen en zwaar aanvoelen en mijn vingers gaan zeer doen. Blijk vocht vast te houden tussen de knoken van m'n vingers. Dat is toch ook best pijnlijk, maar ja het zal er wel bij horen :)

Wij hebben ook nog niet alles in huis, maar ik hoop voor je dat het stress gevoel weg is als inderdaad alles helemaal klaar is!

Suc6!

Liefs

Joyce

inderdaad slapen is niet meer leuk.

stressen is heel vervelend waardoor je niet goed kan inspalen. Het is makkelijk om te zeggen maar probeer niet te stressen door bv meditatie: let op je in en uitademing en probeer je gedachtes leeg te laten. Bedenk dat het stressen niet nodig is.
Schrijf anders op wat je allemaal nog zou moeten doen, dan is het weg uit je hoofd.
Ik heb ook last gehad van wat je allemaal zegt. En heb deze adviezen gekregen.En BLIJF in bed.

probeer je negatieve gedachtes om te zetten in positieve gedachtes, zeg ze gewoon zachtjes op. Ik vond het in het begin ook stom om te doen maar het hielp wel.

succes
(k hoop niet dat je alleen wou klagen en geen adviezen wou krijgen)

Nog even, hoor meid!
veel liefs
Marloes

Hier (nog) niet herkenbaar!slaap elke nacht heerlijk!ik wordt wel 2a3 keer per nacht wakker om te plassen maar slaap daarna meteen weer in.ik slaap altijd op mn zei.zo heb ik altijd al geslapen.wel droom ik veel meer maar ben wel blij dat ik niet wakker lig.bij mijn 1ste zwangerschap heb ik ook tot het laatste toe heerlijk geslapen dus hoop dat het nu weer zo gaat.
liefs jootje

nog even ter annvulling.

Die horror dromen zijn de laatste tijd wel erger geworden. Van de week hadden we praktijk yogales en die nacht had ik gedroomd dat ik weeen had, ik voelde de pijn zo echt!

2-3 naar de wc gaan is nu wel standaard geworden.

succes iedereen.
Marloes

Ik sta ook een paar keer per nacht op om naar de wc te gaan. Ik probeer het dan zo donker mogelijk te houden om dan weer verder te kunnen slapen. Soms lukt dat, soms ook niet. Zeker vermoeiend als dan ook nog eens vroeg de wekker gaat om te werken. :S

S'nachts loop ik niet echt te malen wat ik nog moet doen, eerder overdag. Miss idd eens een lijstje maken.

Su6 iedereen!! Liefs Liselotte

Hier ook herkenbaar idd..

Wat ik eraan heb gedaan is:
Heb een voedingskussen bij me in bed en een kussen onder mijn voeten liggen.. Dat voedingskussen doet echt wonderen bij mij want slaap veel beter..
Plassen is hier ook 3 x per nacht en idd wat Liselotte zegt het zo donker mogelijk houden..

En van dat stressen.... Ik had dat ook heel erg..
en nu we alles klaar hebben ben ik veel rustiger en slaap ik ook beter.. hoop dat dat bij jou strax ook zo is..;)

Succes.. nog even..

Liefs Mariska.

Heeey,

Herkenbaar wel, gelukkig niet elke nacht. Maar het draaien in mijn slaap kan af en toe flinke pijn in banden en bekken meebrengen.. Op mijn rug liggen gaat niet meer, omdat mijn armen dan gaan slapen :S

En inderdaad heel vaak plassen het 's nachts. Laatst toen het zo warm was, toen heb ik zoveeeeeeel gedronken dat ik in totaal 7 keer op ben geweest in de nacht. Dat was het toppunt voor mij!

Liefs en succes met slapen...
Een voedingskussen doet trouwens ook wel gedeeltelijk wonderen om mee te slapen!

Terug
Bovenaan