Elke nacht wordt zwaarder!!!

Hoi!

Vervelend voor je dat je een stressgevoel hebt. Qua adviezen sluit ik me helemaal aan bij marloes.

Wat betreft het slapen voel ik (helaas) met je mee. Ik ben een buikslaper, maar dat gaat natuurlijk al een tijdje niet meer. Bij mij speelt kramp een hele grote rol en het vele plassen, ja!! En dan heb ik ook nog een onvoorstelbare druktemaker in mijn buik die me aardig wakker kan houden!
Eigenlijk doe ik niks anders dan maar accepteren dat het zo is. Anders ga ik me irriteren en val ik helemaal niet meer in slaap.
Maar het is niet altijd leuk als dan 's ochtends de wekker om 6 uur weer afloopt :-S

Sterkte meid en ik hoop dat je wat aan bovenstaande lotgenoot verhalen hebt!!

Haai ladies,

Ik slaap op zich nog wel best. Ik merk wel dat ik soms een beroerde nacht heb, maar dan slaap ik de nachten erna des te beter. Ik slaap tegenwoordig ook met een voedingskussen, dat geeft wat extra steun en een kussen onder mijn matras tegen het vocht in mijn voeten. Ik herken wat Joyce schrijft: pijn in mijn handgewrichten en ik heb het ook in mijn knieeen en ook mijn voeten zijn dik. Ik kan ook al weken alleen maar slippers aan... Ik ben wat dat betreft erg blij dat we in de zomer zitten en dat ik niet mijn gezwollen voeten in laarzen hoef te proppen.

Ik word ook 2-3 keer wakker per nacht om te plassen, het opstaan vind ik dan wel een beetje wiebelig, omdat ik dus zo'n last heb van die voeten en knieen. Maar ja, ik schuifel gewoon rustig naar 't toilet en daarna pit ik lekker door.

Ik moet ook best nog wat dingen doen, maar heb er geen stress van. Ik heb een opschrijfboekje waar ik alles inzet, dat scheelt een hoop. Ik krijg altijd meer stress als ik bang ben dat ik dingen over het hoofd zie. Dus opschrijven helpt! En het is heerlijk als je af en toe wat weg kunt strepen omdat het klaar is...

Ik denk soms ook maar: in sloppenwijken kunnen vrouwen ook kinderen krijgen, hier kom je echt niet snel iets te kort! En als je echt iets mist straks, is er vast wel iemand die het even voor je wil halen.

Nou succes allemaal dames, de laatste dag van juli. Ik begin er nu echt naar uit te kijken en te verlangen naar mijn 'normale lijf', dus van mij mogen de laatste 9 weken vliegen...

Kus

@ Blossom: je laatste opmerking herken ik enorm!!
Gisteren hoorde ik een nummer op de radio die we bij steps altijd deden... Ik kreeg gewoon heimwee!! Wat zal ik blij zijn als ik me weer 'normaal' kan bewegen en alles weer krimpt...

Sweet dreams...

ik wordt om de 2 uur wakker om te plassen... en ben echt vroeg wakker. Het maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga: ik ben vroeg wakker; alsof mijn lichaam me alvast aan het voorbereiden is op :p

En al die moeders maar zeggen: geniet er nog van nu h et kan! Nu kan je nog uitslapen... ECHT NIET!!!

(wil overigens niet klagen hoor.. slaap met voedingskussen op een heerlijk bed, dus de slaap die ik mee pik is heerlijk!!)

Ik herken het vele plassen, verder slaap ik nog best wel goed! Behalve als mijn man er niet is...slaat helemaal nergens op want een paar weken geleden maakte dat me helemaal niet uit!

Wat grappig dat we eigenlijk allemaal wel last hebben, is het niet van het een dan wel van het ander. Ik probeer een middagtukje te doen. Maar inderdaad dat normale lichaam hmmm daar verlang ik ook naar het gewoon kunnen bewegen zoals we gewend waren.

Maareh ik doe het zo over hoor!! alles voor dit geluk over, merk dat ik gewoon aan het eind zit.
Jullie ook allemaal succes met de kwalen en het hinder van bepaalde dingen. En inderdaad nog even.

liefs nath

Ja, 4 keer per nacht naar de wc....heel irritant. En ik heb op het moment een pak melk naast mijn bed staan, om af en toe een slokje te kunnen nemen tegen zuurbranden. Ik zal blij zijn als die straks over zijn!!

Nog een weekje werken en dan hoop ik inderdaad ook 's middags lekker even plat te kunnen :).

Liefs

Nou marit, nu je het zegt heb ik niet eens meer last van brandend maagzuur. Heb nog wel rennies gehaald maar daar heb ik er maar 2 van op.
Dat is ook eens leuk om geen last te hebben van iets.

Ik verlang ook naar mijn oude lichaam en ik was voor mijn zschap geopereerd en heb daarvoor ook niet kunnen sporten dus dat wil ik ook heel erg graag weer doen.Maar dat zou nog wel een klein jaartje kunnen duren voordat we weer tijd en puf hebben.

Ik dacht, nu het weer wat aangenamer is 's nachts, dat het slapen wel beter zou gaan maar nee, nee,
gister weer tot half 2 wakker gelegen en opstaan om 7.15. Ben kapot nu.

veel liefs
Marloes

Terug
Bovenaan