Elke nacht wordt zwaarder!!!

Ik moet zeggen, tot nu toe ging het slapen (naast de wc en zuurbranden) op zich nog redelijk, maar vannacht echt een rotnacht gehad. Elke keer wakker, geen fijne houding kunnen vinden. Ik denk dat dat komt, doordat ik nog een weekje moet werken, en vorige week een weekje met vakantie was.
Onbewust zag ik waarschijnlijk op tegen de laatste werkweek (al doe ik al niet heel veel meer, alleen als vraagbaak fungeren voor mijn vervanger :)).
Nou ja, nog 5 daagjes, dat moet wel te overleven zijn, toch?!

Liefs

Vervelend Maritd, als je slecht slaapt en de volgende dag moet werken. Nu nog maar 4 1/2 dag ;-)

Ik moet nog twee weken in totaal, maar merk ook dat er niks meer uit mijn handen komt. Ik kan me niet meer concentreren, ben moe en heb het gevoel dat iedereen langzaam aan al afscheid van me aan het nemen is... Er wordt mij niks meer gevraagd hahaha! De meesten zijn hier ook op vakantie hoor, het is gewoon rustig.

Ik heb zelf heel erg last van maagzuur. De Rennies zijn geen overbodige luxe bij mij thuis.
Vannacht heb ik volgens mij geplast zonder dat ik het door had, hihi! Kijk, dat is handig. Het was overigens wel netjes op de wc hoor!!

Succes meiden!

Haha... slaapplassen, ideaal!

Ik vind het wel bizar hoor, om al jullie verhalen te lezen en veel te herkennen. Ik vraag me soms 100 keer per dag af of ik me nou aanstel of dat het alleen bij mij zwaarder wordt, maar als ik dan jullie berichten lees denk ik: oh nee, het hoort erbij!

Ik werk nog 10 dagen met vandaag erbij en ik herken dat het echt rustiger wordt. Deels door de vakantie, deels doordat mijn project zo'n beetje klaar is en deels omdat ik er zelf gewoon klaar mee ben, hahaha!! Maar na een uur of 6 gewerkt te hebben, vind ik het mooi geweest en ga ik naar huis. Haast niemand die het merkt, laat staan het erg vindt (ik werk als interimmer dus ik declareer alleen de uren die ik werk) maar toch geeft het mij een soort schuldgevoel alsof ik de kantjes ervan afloop. Mijn man zegt dan: meid, wees blij. Je hebt de eerste 51/2 mnd zo hard moeten werken, geniet ervan dat je zo relaxed af kunt bouwen.

Ik vind dat ook wel fijn, maar toch knaagt er dan iets.... Maar anderzijds: nu nog 10 uur per dag werken zou ik niet eens meer volhouden, dus ik probeer er maar van te genieten!

Oow ja, herkenbaar hoor Blossom!!
Ik heb ook het idee dat ik de kantjes ervan afloop. Mijn muis gaat iets te vaak naar de internetbutton ;-)
Van de ene kant vind ik het prettig om rustig af te kunnen bouwen, aan de andere kant krijg ik er ook een nutteloos gevoel van.
Zou dit te maken hebben met 'hart voor de zaak' hebben?

Ik vind dat je groot gelijk hebt dat je op tijd naar huis gaat nu het kan. Zo lang ze niet beginnen te klagen zal het wel goed zijn, toch? Ik word wel gewoon betaald voor 8 uur werken, maar ik hou het soms nauwelijks vol. Ze zijn hier heel makkelijk: 'ga toch naar huis als je het zat bent' zegt mijn directeur dan, maar dat geeft me nog veel meer het gevoel dat ik er tot het eind voor 200% voor moet gaan!! Ze zijn gewoon te aardig (zucht)...

Heerlijk he dat je op het forum zoveel herkenning vindt en dat je ongegeneerd mag zitten klagen!! Ik vind mezelf soms net zo'n oude zemel. Eigenlijk verloopt mijn zwangerschap prima, maar ik heb gewoon veel van die onbelangrijke kwaaltjes... Heel vervelend voor mij, maar niet iets om iedereen mee lastig te vallen hihi.

Dus vergeef me!!

@ Blossom en Mama-in-wording, wat heerlijk om te zien dat jullie met dezelfde dingen zitten als ik!!
En nu is het voor mij nog maar 4 dagen en 1 uur :).
Hier hebben ze ook allemaal zo iets van, doe maar rustig aan, het komt wel goed.
En daarbij komt ook nog dat ik in het zuiden werk (Eindhoven) en er dus heeeeeeeeel veel mensen nu op vakantie zijn.... Helpt ook niet echt om productief te zijn!!
Tsja, dan is dit forum en hyves toch echt interessanter.

Liefs

Oh, wat fijn om te lezen dat jullie allemaal zo veel moeten plassen! Mijn man begon zich al een beetje zorgen te maken ;-)
Ik heb af en toe nachten dat ik er wel 8 tot 10 keer uit moet... Meestal is het gelukkig 'maar' 3 tot 4 keer.
Ik slaap ook al behoorlijk lang met een voedingskussen. Zonder dat kussen doe ik helemaal geen oog dicht!
Toch merk ik dat ik minder energie heb door die gebroken nachten. Lig ook best vaak wakker. Nog 4 weekjes te gaan en dan zal het vele plassen hopelijk in ieder geval over zijn!
Dan mogen we 's nachts op om te voeden... ;-)

Liefs Elin

@ Elin, let je er wel op dat het geen blaasontsteking is??

Ik moest namelijk ook heel vaak plassen en toen bleek het een ontsteking. Ik had het niet als zodanig opgemerkt, maar toen de antibiotica zijn werk had gedaan, besefte ik me ineens dat ik toch wel erg vaak moest!

Maar nu moet ik ook nog vaak hoor, dus het is erg lastig te onderscheiden!

En wat betreft dat voeden, misschien bereidt ons lichaam ons stiekem al voor op de gebroken nachten straks!!

Terug
Bovenaan