emmieeeeeeeeee

hij gaat lekker!!!

goed gedaan hoor tess!! hardstikke leuk!!
mischien kunnen we een dichtclubje beginnen met zijn alle hahahahha

emmie, volgens mij heb jij ook een hond???
heb nu nog 2 konijnen maar wil later wel weer een hond als ik meer tijd heb. werk nu namelijk 45-50 uur en das niks voor zijn beest

Nee ik heb geen hond, gek hè om dan zo iets te schrijven....tja, ik heb het me wel altijd zo voorgesteld......

nee is niet gek hoor, zo heb je het juist geschreven! ik was gek op mijn hond jenna, ze was een duitse staander ( soort dalmatier hond met vlekken) mis haar nog steeds af en toe.

Maar zo is het ook met een hond Emmie! Daar kun je helemaal aan verknocht raken... En die van mij is zo vrolijk! Ik heb haar maar zelden op een slecht humeur betrapt. Het zijn mooie gedichtjes!!!!

die van jou vind ik ook echt mooi! weet je, ik kijk altijd of er gevoel inzit....prachtig vind ik dat...nou bij jou dus ook!!!
o ja..suffe vraag..maar wat ga je eten vanavond..dan heb ik ook ff een idee....ik weet het nog steeds niet....(zucht )

Swoesj kaboem!!!! Da's waar ook!!! Ik ga zo op in onze dichterlijke middag, dat ik haast vergeet dat ik nog wat boodschappen moet doen en de vloer moet dweilen!!!
Ik krijg vanafvond bezoek.... Eten... ik heb nog groente voor een lekkere pasta voor m'n vriend. Zelf eet ik niet veel bijzonders, probeer wat kilootjes kwijt te raken! Pas ik tenminste in m'n trouwjurk straks!

Ik ga gauw, tot snel meiden!!! Knuffeltjes!
Tess

... en bedankt voor de complimentjes.... wordt er een beetje verlegen van...

hee emmie

dank je wel hoor...bloos ervan...
ik probeer zo wie zo altijd met gevoel te dichten anders is het gedicht leeg vind ik...
ik eet pasta met laagje kaas en groenten...jij dan?

Terug
Bovenaan