en al iets te zien?

Dames,

Sinds gisteren heb ik echt het een zwaar gevoel onderin mijn buik. Je kan ook een beetje een soort van bolletje voelen! Echt heel apart en weer verwonderlijk dat daar een kindje in zit.

Hebben jullie ook al een buikje?

We zijn de magische grens van 12 weken voorbij en genieten nog met volle teugen en zijn weer blij als we het kindje via de echo op 16 januari weer kunnen bewonderen.

Groetjes, Trudy

Hmmmm... ik ben pas 11 weken, maar de broeken beginnen moeilijker te sluiten. Kan zijn omdat het er 2 zijn, maar zou nog niet hoeven. Ik moet nu ook een beetje op m'n eetpatroon letten, ik heb de afgelopen weken gewoon gegeten wat ik lekker vond omdat ik misselijk was en blij was als ik iets WEL lekker vond. Helaas waren dat ook chips en chocola (en daarnaast ook salade en fruit hoor.. maar vooral geen vlees of gebakken vis enzo... brrrrr).
Eigenlijk verheug ik me wel op het shoppen naar zwangerschapskleding!
groetjes, Rudy

tja toch hier ook al een buikje hoor. en ik ben 'pas" 10 weken... maar wel zwanger van de 2e en men zegt dat het dan sneller gaat...

eigenlijk zie je het inmiddels in alle kleren wel en mijn spijkerbroeken doen het echt niet meer, helaas.... een aantal gewone broeken passen nog net wel gelukkig...
as donderdag eindelijk 1e echo en dan kan alles officieel naar buiten toe...

deels weten mensen het al hoor, maar ik wil toch graag wel eindelijk die zekerheid!!

groetjes

Al een behoorlijke buik, en misschien ook omdat het er twee zijn. Afgelopen week vrij geweest en lekker kunnen uitbuiken, maar hoe doe ik dat woensdag op mijn werk. Heb al wat slobbertruien opgezocht, maar normaal loop ik daar nooit in.... Mmm, beetje vroeg om te vertellen nog.

Hoi meiden,

Ik ben nu 14 weken zwanger van de 1e en je begint het nu echt te zien! De eerste zwangerschapsbroek - en rok gekocht en het zit heerlijk!! En valt echt niet meer te ontkennen nu..

groet, Suza

Dit is mijn derde zwangerschap (tweede kindje) en ik ben me een partij dik! In gewicht minstens 2 kilo afgevallen, maar ik heb een buik zoals ik bij de eerste pas met 16/17 weken had. En nu ben ik nog maar 11 wkn en 1 dg!!! Ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan en ik ben blij dat ik nu kerstvakantie heb en pas weer hoef te werken als ik de 12 weken voorbij ben (volgende week woensdag). Dan kan ik het lekker vertellen en collega's en kids.
Ik heb een heerlijke zwschapsbroek gekocht gisteren, die ga ik echt veel dragen, dat weet ik nu al!

Liefs, Kaskes

Terug
Bovenaan