en al iets te zien?

ik vind nu toch echt wel dat je het begint t zien
merk ook wel dat me broeken erg strak beginnen te zitten
maar ik ben erg klein en had helemaal geen buik dus denk dat je het dan wel sneller ziet en vind het ook helemaal niet erg om aan te komen
lijkt me wel erg leuk zon dikke buik!

xx

Ja hoor, hier gaat het ook snel, nu ruim 11 weken, ik kan mijn broeken nog aan maar dat komt alleen maar omdat het de broeken zijn die ik na de vorige zwangerschap tóch maar heb aangeschaft omdat het terug in de oude maat niet zo wilde vlotten. Die broeken gingen net lekker ruim zitten maar 1 ervan zit nu al aardig krap. Nog 2 weken en dan heb ik een afspraak bij de VK met 13 weken en zullen ze het hartje wel beluisteren en dan mag iedereen het van mij weten dus maakt het ook niet meer uit als het te zien is, toch?! Al ben ik niet zo iemand die het in het begin al graag laat zien, voel me dan m.n. wat vatsig om eerlijk te zijn .

Hoi Dames,

Bij mij is het nog niet te zien ben nu 11 weekjes en 3daagjes en zwanger van de 2e.
Misschien kan het komen omdat ik best stevig van mezelf ben :D
En ik sport ook regelmatig en wilt dat ook blijven doen zolang ik me goed voel
as maandag dee eerste echo zo spannend!

gr destiny

Langzaam aan kunnen de broeken niet meer dicht, maar met een handige tip van mijn moeder (elastiekje door knoopsgat en daarmee de knop vastmaken) gaat het nog net. Ik ben nu 13w en 5dgn en vindt het eigenlijk nog wel heel raar om positiekleiding te gaan kopen. Gisteren een spijkerbroek aan gehad, maar die zat zo raar dat ik het maar niet gedaan heb. Waar moet je eigenlijk op letten?

Gelukkig groeit de uk lekker door en hebben we zelfs bij de vk het hartje gehoord. super mooi! Begint nu wel langzaam aan door te dringen dat er begin juli een kleine uk geboren wordt. Maar de spanning blijft, zeker na de miskraam hiervoor. Al is de kans daarop wel heel erg klein geworden.

gr

Ik ben nu 14wkn + 5 dgn en sinds een paar dagen begint er een echt bolletje zichtbaar te worden.
En dus ook aan de positiebroeken, vele malen eerder dan bij mijn eerste, toen pas met 18 wkn.
Maar gewone broeken doen gewoon zeer, de vk zei ook dat mijn baarmoeder al behoorlijk hoog lag dus dat zal er ook mee te maken hebben.

Hoi,
Ik ben 14 wkn   en 4 dgn zwanger en ik heb al heel wat broeken en rokjes die niet meer lekker zitten. Mijn buik begint al bolletje te vormen, dus heb vandaag maar eens op aantal site's gekeken voor leuke kleding. Heeft iemand nog tips voor broeken en rokken? Bovenkleding is makkelijker volgens mij.

Groetjes Corina,

Ik ben morgen 15 weken en mijn broeken zitten ook echt niet lekker meer! Doet gewoon pijn als ik zit!
Heb al een aantal positiebroeken gekocht.... Gister een spijkerbroek gekocht, maar die is eigenlijk een beetje groot! En dan loopt ie nog uit ook! Wel jammer dus!

Vind het toch best lastig om een beetje betaalbare broeken te vinden in de buurt!

Liefs

Ook hier al een aardig buikje, nu 14 weken zwanger. I

n de ene broek zie je het meer als in de ander, maar als het écht de ruimte krijgt is het overduidelijk. Mijn baarmoeder zit ook al 2 vingers onder mijn navel, dus heel verassend is het ook niet dat het al goed te zien is ;).

Ik heb een stretch slim-fit spijkerbroek gekocht in een maatje groter, vind de zwangerschapsbroeken die ze hier hebben echt vreselijk! Dat wordt nog wat, de zoektocht naar hippe zwangerschapskleding. Máár 1 lichtpuntje: bij de H&M hebben ze sowieso wel leuke dingen. Dus ik denk dat de meeste kleding daar vandaan gaat komen haha.

Terug
Bovenaan