Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
O, en die slimfit spijkerbroek is ook nog eens de laagste die ze hadden en aangezien ze tegenwoordig aardig rekening houden met de achterkant (lees: anti-bouwvakkersdecolleté) zit dat aardig goed voorlopig.
ben nu 15 weken en 1 dag en heb een beetje een buikje. het rare is dat mijn buik heel erg verandert gedurende de dag, misschien dat het dan ook een beetje opgezette darmen zijn ofzo.... in de ochtend is er nog weinig te zien.
liefs, saskia
Ik ben voor de zwangerschap veel afgevallen dus eigenlijk zitten mijn gewone broeken weer een beetje normaal! Een buikje begint er nu wel te ontstaan, maar kan het ook nog goed verbergen!
Ik heb al een zwangerschapsbroek aan, die veel te groot is uiteraard, maar al mijn gewone broeken zitten bij de sluiting echt niet lekker meer. En volgens mij zijn het ook de darmen inderdaad die opgezet zijn.. die baby's zijn echt nog niet zo heeeeel groot..
groetjes, Rudy