En, hoe is het met de prikken?

Hallo,

ik was benieuwd hoe het met de kindjes gaat die gevaccineerd zijn...
Indy krijgt geen prik tegen de MG, maar bij ons op t kinderdagverblijf zijn er wel een aantal kindjes ziek geworden na de inenting.
Andere kindjes gaat het goed mee, en hoefden niet eens te huilen.
Hoe was t bij jullie kids?? (gewoon uit nieuwsgierigheid...)

Groetjes Savita

Milton heeft absoluut nergens geen last van en die is al een week verder Shanice heeft het vandaag gehaald tot nu toe gaat het goed . Ze hebben allebei wel even gehuild met de prik maar was zo weer over.
groetjes lisette

Hoi Savita,

Isabelle heeft de vaccinatie maandag gehad en heeft een dikke, rode plek op haar bovenarm waar ik ook absoluut niet aan mag komen.
Verder merk ik niets bijzonders aan haar, eten deed ze toch al bijna niet, dus dat is niet vreemd.

De zoon van een vriendin die 2,5jaar is heeft echter een allergische reactie gehad op de vaccinatie.
Hij is dezelfde tijd als Isabelle gevaccineerd en 2 uur later had hij 39.5koorts en hij heeft de gehele nacht gespuugd.
Gelukkig gaat het nu iets beter met hem, maar (rot om te zeggen) ik ben blij dat Isabelle nergens last van heeft.

Liefs Monica

Nick heeft hem vandaag gehad, ligt nu wel flink te hoesten deed dat al wel maar nu iets heftiger.

Heeft uitslag van de pleister nog niet van de prik
hoop dat hij er geen last van krijgt van zijn prik.

Huilen deed hij maar even.

Groetjes

Hoi hoi,
MInoux heeft hem dinsdag gehad. Geen kik gegeven (keek alleen maar naar die prik) en verder daarna ook niet echt een reactie. Afgelopen nacht en vandaag iets meer hangerig/jengelig, maar ook niet echt dat je zegt opvallend. Aan d'r arm is verder niets te zien.
Gelukkig was het hier ook niet druk en waren we snel klaar.

Wij hebben hem allemaal gehad, vanmorgen.Iedereen behalve Luka.(7 weken)
Tot nu toe merk ik helemaal niks raars, mijn arm en die van mijn man voelen wel wat beurs en stijf aan, ook bij mijn dochters maar verders geen opvallende dingen.
Ik ga als ik zo naar bed ga wel even met oor-thermometer langs de kindjes.Maar maak me geen zorgen.
Gr.Roos.

nathalia moet straks. ben benieuwd!
denk dat ze wel even keihard gaat huilen hoor.
er gaat een vriendin van mij mee, om mij op te vangen hahaha.
niet dat ik dat prikken zo erg vind, maar ik kan niet tegen drukte. zeker niet als er straks tientallen kinderen aan t huilen zijn.
gelukkig is ahoy maar 10 minuten van mn huis vandaan. jeetje wat een rot weer zeg!

nou, ik kom er dus vanmiddag nog op teurg, hoe het is gegaan.

liefs, do

wij zijn gister geeest allemaal behalve floortje
karlijn gaf geenkik en heef ook nergns last van
mijn mqan heeft een stijve arm enik erg last van mijn arm , een dikke rode gloeiende jeukende harde pijnlijke plek e een stijve bovenarm
hoop dat t hierbij blijft

liefs maurilla

Terug
Bovenaan