En, hoe is het met de prikken?

Ons mannetje gaf maandag geen kik en was al snel met de ballon bezig die hij kreeg naar afloop. Je merkt niks aan hem, z'n armpje is gevoelig en er zit nog steeds een rode vlek op.

Het was gelukkig niet druk en we waren direct aan de beurt.

Liefs Lientje

Wij zijn toch ook maar geweest. God wat hebben we lang getwijfeld, wel of niet.
Maar omdat ik inmiddels 3 kinderen in de klas heb met de mexicaanse griep hebben we toch maar gekozen om onze meid te laten inenten. Stel je voor dat ik het virus toch op de een of andere manier mee naar huis breng.

Moet zeggen dat het allemaal erg goed geregeld was. We waren direct aan de beurt. Onze meid was zo onder de indruk van een ander kindje dat ze geen kik heeft gegeven. Het andere meisje was echt heel hard aan het gillen.
Ben benieuwd hoe de tweede prik gaat, want dan weet ze wat er gaat gebeuren.
Ze heeft verder nergens last van gelukkig.

Groetjes Anne

Achter ons was er al een jongetjes aan het huilen, en aan de andere kant van de priktafel was een meisje enorm aan het gillen, dus wilde Daniel niet meer.
Hij was niet aan het huilen maar wurmde zich steeds om mn nek heen, mama mama mama en keek wel beetje bang om zich heen.
En die moeder maar zeggen tegen dat meisje; jah mama vind het ook heel eng, dan vinden we het samen maar eng, mama weet dat het pijn doet, mama vind dat ook.....
DUH?? Hoezo je kind overstuur maken?
Ikzelf heb nooit last van prikangst ofzo, al jassen ze er 10 in, ik vind het wel best, maar om nou, als je last van prikangst heb, zo tegen je kindje te praten, dan durft ze voor de rest van dr leven geen prik meer te halen.
Tijdens het prikken viel het Daniel helemaal mee, hij keek ernaar echt met zo'n uitdrukking; nou voorbij?
Ze kregen bij ons een plaatje, en Daniel helemaal gelukkig en zegt hij heel lief tegen die vrouw, Dank.
Die vrouw moest heel hard lachen, ze zei; je bent de eerste die dankjewel zegt, hihi
Hij heeft de hele dag met het plaatje rondgelopen en moest het gelijk ook even aan papa laten zien toen manlief thuiskwam,
Zo schattig om te zien.

Liefs Marina

Hij heeft trouwens geen rode plek op zijn arm, en is er ook niet moe, hangerig of ziek van. en kan ook niet merken dat zn armpje wat stijf is, want je mag er gewoon aan zitten.
Hij heeft hem gisterochtend gehad, misschien dat het nog komt maar ik vermoed van niet.
Had zelf ook nergens last van toen ik hem had gehad

Liefs Marina

Hai,

Hiet ook geen problemen met de prik. Alleen een paar traantjes tijdens het prikken maar tijdens het uitzoeken van een plaatje was het alweer over.
Het was ook heel rustig, we waren gelijk aan de beurt. Ze heeft ook geen last gehad van bijwerkingen (maandag zijn we geweest) behalve dat ze nu elke ochtend tot 8.30/ 9.00 uitslaapt;)

Groetjes,

zo, daar ben ik weer :p

nou, we moesten dus naar ahoy.
we kwamen daar binnen, er werd ons verteld waar we heen moesten, ik moest een formuliertje invullen omdat thalia geen uitnodiging had gehad, en we konden gelijk gaan zitten voor de prik.
thalia keek zo van: oooohhh wat doe je nou, maar toen was t al weer gebeurd :p
ze heeft geen kik gegeven!!!!!!!!!!
ben echt trots op mn kleine grote meid :p
ze vond alle kindjes heel erg intresant hahahaha
vriendin van mij was mee gegaan, met haar oppaskindje. hij had zn prik gisteren gehad. zodra hij zag dat thalia die prik kreeg, begon hij heel hard te huilen hahaha
hij was gloof ik bang dat hij weer moest! hij had gisteren ook heel de boel op stelte gezet.

maar mijn kleine grote meid deed het helemaal fantastisch!
toen we de hal uit kwamen kreeg ze een lekkere manderijn.

k heb de zetpillen wel liggen voor de zekerheid.
tot nu toe heeft ze nog geen klachten, ze beweegt haar armpje gewoon en geeft geen teken van pijn.
kan nog komen natuurlijk, maar hoop t niet

liefs, do

Gisteren hebben Emma en Renske alebei een prik gekregen. Allebei geen kik gegeven. En in 5 min. stonden we weer buiten met een mandarijn.
Ze hebben nergens last van.

na heel lang wikken en wegen zijn we toch ook gegaan. elounda is gister geprikt en heeft een paar kleine traantjes gelaten toen de naald eruit gehaald werd. maar was snel weer over.
hier hadden ze een leuk extraatje als de kinderen weer naar huis gingen. in de andere hal zal de goed heilig man en alle kindjes die dat wouden mochten op schoot en op de foto. alle pijn meteen weer vergeten hihihi
tot nu toe geen reacties, ik mag gewoon aan haar arm komen en er is ook niets te zien. nog even vrolijk, eigenwijs en beweeglijk als normaal.

Terug
Bovenaan