En, hoe is het met de prikken?

hoi hoi,

Quinten heeft vandaag de prik gehad en had hem thuis wel verteld dat hij een prikje kreeg.
zijn reactie was ''au'.
toen we daar waren mocht hij het papier geven en toen de jas uit en 1 mouw omhoog.
hij vond het allemaal reuze interessant en heeft geen kik gegeven.
werd keurig gezwaaid naar de mevrouw en kreeg na afloop een ballon,doosje rozijnen, mandarijntje en een cd'tje van sinterklaas!
staan 5 nummers op maar wel heel gaaf!

wat kregen jullie kindjes leuke lekkere dingen zeg , bij ons kregen ze alleen een prik en verder niks was ook geen sint of piet jammer

ikzelf hebnog steeds last van de prik
nog steeds last van mijn arm maar ja

Wat een bikkels zijn jullie kindjes zeg!!! Zo te lezen hoefde de meeste niet te huilen.... knap hoor, ik moet al bijna huilen als ik t op tv zie hahaha.
Volgens mij hebben de volwassenen er meer last van gehad ;-)
Nou laten we hopen dat t over drie weken net zo goed gaat! Bedankt voor jullie reacties.

hoihoi,

nou volgens mij heb ik iets te vroeg gejuigd.
gistermiddag was elounda niet helemaal in haar doen, mama hangen of gewoon heel stil op de bank zitten. af en toe werd ze weer een beetje actief, maar voor haar doen nog steeds erg sloom.
's middags weinig gegeten en 's avonds heeft ze alleen een beetje gespeeld met haar eten (misschien 4 happen genomen) en daarna nog een klein beetje vla. (normaal is ze een echt toetjes monster)
tegen bedtijd werd ze steeds warmer en rond 7 uur had ze vrij hoge koorts (bijna 39 heeft ze zelden tot nooit) toch in bed gelegd maar rond 8 uur werd ze weer wakker heeeeel verdrietig. ze had ook heel veel last van haar buikje, je voelde haar buik elke keer heel hard worden. op haar hoofd kon je een ei bakken en haar handen waren ijskoud.
zetpilletje gegeven en lekker even opschoot over haar buik gewreven. pas na ruim een uur voelde haar buik iets minder hard en werd ze ook weer een beetje rustig. we hebben haar weer in bed gelegd en ze is toch in slaap gevallen, maar wel vaak even kort wakker geweest vannacht.
nou deze ochtend is ze nog steeds niet de oude, de koort is wel bijna weg, maar ze is nog steeds erg sloom. ze heeft wel iets gegeten en gedronken, maar ik heb het idee dat er nogsteeds iets goed dwars zit in haar buik.
ze ligt nu weer in haar bedje maar slaapt heel licht en onrustig.

pfff hoop dat het snel weer goed gaat. grrr heb zo lang getwijfeld of ik de prik moest halen en dan krijg je dit. een paar dagen terug was er niets aan de hand.

ik hoop dat het bij de andere kindjes beter gaat.

Oh jeetje dat is vervelend!! Ik dacht ook bij SBS6 een topic bij hart v nederland gezien te hebben waar het erover ging maar ik schakelde te laat in....
Heel vervelend, hoop dat Elounda zich heeeel snel beter voelt!!!

Wij hebben onze beurt voorbij laten gaan, geen MG vaccinatie voor ons dus. Voorlopig blijf ik bij mij mijn standpunt van niet vaccineren... ( Wat niet wegneemt dat ik een ander veroordeel die wel laat enten hoor, begrijp me niet verkeerd aub!!)
Hoop dat alle armpjes en stijve plekken snel opknappen voor jullie, kunnen ze weer snel ondeugend zijn.

Nou, we zijn dus niet geweest voor de prik. Ik heb nog lang getwijfeld, en mijn man ook, maar uiteindelijk besloten om niet te gaan. Je weet natuurlijk nooit waar je goed aan doet, en iedereen probeert het beste voor zijn kind(eren) te doen.
Wij hebben besloten om het niet te doen door onzekerheid over de werking van het vaccin over langere tijd. Daar is niets over bekend. En hoe goed iedereen het ook bedoeld (de medici) bij DES wist men ook niet wat voor problemen ze zich op de hals haalden, en bij de vaccinatie in amerika (in 76 of 67) zijn ook vele mensen overleden of hebben een neurologische aandoening gekregen (Guillant-Barre).
Bovendien zijn onze kinderen nooit ziek, dus we verwachten dat het in dit geval wel mee zal vallen.

Ieder echter zijn eigen keus. Ik veroordeel niemand, het is gewoon moeilijk.
gr Liesje

Ik denk er net zo over als jij liesje, alleen zo vervelend dat er kindjes die gevaccineerd zijn ook nog een dag ziek zijn (35% vertelde mijn baas).
Ik ben blij dat vorige week voorbij is, hoef ik ook mijn standpunt niet meer zo te verdedigen....
Allemaal heel veel sterkte voor de tweede ronde!!

Terug
Bovenaan