En? Hoe voelen we ons??

Ik voel me prima!!! Morgen 12 weken en alleen een klein beetje moe af en toe.. Het plassen wordt gelukkig stukken minder en van misselijkheid heb ik sowieso weinig last gehad (gelukkig!)

Begin al aardig rond te worden, loop al vanaf week 6 in zwangerschapsbroeken maar dat zal wel komen doordat ik al een klein buikje had van mezelf!

Liefs

Ik ben net als bij m'n eerste zwangerschap 's middags misselijk. En verder best wel moe.
Ik begin ook weer vergeetachtig te worden en laat dingen achter me aan slingeren.

Ik hoop dat de zwangerschapskleding nog een tijdje in de kast kan blijven hoor.
Ik heb de vorige keer twee laagsluitende spijkerbroeken gekocht en die kon ik aan tot zo'n 5 maanden. Bij andere spijkerbroeken moet idd het bovenste knoopje wel open.

Ik ben nog wel moe en begin last te krijgen van mijn buikspieren en rug. Verder niet misselijk geweest, wel last van honger...
Heb ook al een buikje! Maar pas nog wel wat kleding.

Ik ben ook nog wel moe, maar het weer werkt ook nog niet mee hihi.
Verder heb ik de laatste dagen last van mijn banden. Dat is erg vervelend maar de kleine heeft ook ruimte nodig en aangezien mijnbaar moeder mooi vooraan ligt moet het wel ruimte krijgen.
Verder lust ik geen vlees meer (alleen vleeswaren voor op brood) en heb ik onwijs veel zin in vers geperste sinaasappelsap. En ander fruit is ook erg lekekr met dit weer.

Een aantal broeken kan ik nog wel aan, niet veel meer.
Ben nu 13w3d gaat al lekker snel nu.

Ik ben ook nog moe, al heb ik gelukkig niet meer de hele dag het gevoel dat ik kan slapen. Het zal ook wel door het weer komen, ik heb weinig zin om dingen te doen en zit veel binnen, nu lekker tour de france kijken. Verder natuurlijk ook fijn met de kindjes spelen, maar als het even kan ook lekker even tijd voor mezelf.
Ik heb weinig honger, vooral als ik te weinig eet, dan heb ik 's avonds nergens zin in. Groente vlees en aardappelen vind ik echt niet meer lekker, dan mijn vitamines maar uit fruit halen, vooral het zomerfruit vind ik nu heerlijk!

Qua kleding pas ik niet veel meer, ik ben nog niets aangekomen, maar ik krijg mijn broeken echt niet meer dicht, of in ieder geval in de loop van de middag niet meer.

Liefs Danielle

Ik heb eigenlijk nergens last van, alleen wat eerder moe, maar goed dat kan natuurlijk ook door het weer komen.

O,ja en totaal geen zin om te eten, ik eet net als anderen zag ik, het liefst alleen maar fruit!

12 weken nu voorbij dus als het goed is gaan we ons alleen maar weer fitter voelen.......

Ik was wat minder moe, maar ben deze week weer behoorlijk moe. Zal ook wel door het weer komen. Ik sta voor de klas. Ik probeer me zo rustig mogelijk te houden, maar dat valt met 27 kleuters niet mee. Maar ze vinden het wel heel leuk, ze weten het sinds vorige week en hebben het er iedere dag over. Over twee weken heerlijk 6 weken vakantie. Ik draag sinds vorige week positiekleding, zit veel fijner. Ik ben nu 13 weken en ik krijg morgen de combinatietest, spannend ! Ik doe de test omdat ik 37 ben.
Van de nekplooimeting krijg je meteen de uitslag, van het bloedonderzoek en de combinatie na 1.5 week. Daar moet ik vk over bellen.
En inderdaad dat lekkere zomerfruit smaakt heerlijk.
Allemaal sterkte met het warme weer !

Groetjes, Petra

De vermoeidheid is gelukkig en eind afgezakt, de buik groeit enorm (3e kind) dus loop al even met positiebroeken aan. En helaas, de eerste tekenen van bekkenklachten steken alweer de kop op, dus de eerste afspraak met de fysio is ook al gemaakt. Had zo gehoopt dat het minder zou zijn dan de vorige 2 keer (naief!!!). Ach ja, we lopen door, zolang als het gaat. Verder zit ik prima in mijn vel en gaan we er gewoon van genieten.

Terug
Bovenaan