En? Hoe voelen we ons??

hallo aanstaande mama's
iik ben 14weke zwanger+2dagen.
van de 2e hihi:)
ik voel me redelijk goed.
veel misselijk, maar het spugen valt mee.
als ik stage heb gelopen of me traject heb gedaan 2dagen ben ik wel erg bek af ga ook elke keer een uurtje op bed liggen knap ik van op!!
maar verders zonder die kwaaltjes gaat het prima.
me dochtertje probeert al kusjes te geven op me buik.
en wijst naar me buik en probeert dan te zeggen baby:)zo sgatiig haha groetjes.
veel plezier met jullie zwangerschap en hopen dat alles goed blijft gaan

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier dus ik dacht ik stuur gelijk een berichtje.

Ik ben nu 13 weken en 4 dagen zwanger en voel me eigenlijk super!! Eten gaat goed alleen het avondeten dat gaat wat moeilijker, heb nu meer trek in koude dingen zoals fruit en salades.
Verder heb ik nog geen buikje en sta dus iedere dag voor de spiegel om te kijken wanneer het nou gaat beginnen.

Ik ben zwanger van m'n eerste kindje, begon bij jullie het buikje ook pas laat te groeien?

Fijn weekend alvast

Hoi dames,

Ik ben nu 13 weken en 2 dagen. Van de week weer het hartje gehoord. Het gaat heel goed, en pas nog in mijn "gewone"kleding. Dyche, dit is ook mijn 1e kindje en ben rond 9 jan 2011 uitgerekend. Bij mij is dus ook nog geen buikje te herkennen. Ben wel al aan het smeren met olie en creme tegen de toekomstige strepen.. je kan niet vroeg genoeg beginnen denk ik dan! haha. Misselijk ben ik bijna niet geweest. Echt lekker zoals het nu gaat! Wil wel snel leuke dingen gaan kopen en gaan orrienteren voor het kamertje natuurlijk! Het wordt een leuke tijd!

Gr. Sandra uit Alkmaar.

Hoi allemaal,

Ik ga me gelukkig steeds beter voelen, alleen die vermoeidheid... pffff! maar volgens mij is iedereen moe met dit weer, en... ben blij dat ik nu niet uitgerekend ben, haha!

Met mijn vorige zwangerschap ook haast nergens geen last van gehad!

Liefs 1984Vlinder

Hoi Allemaal,

Voel me nu gelukkig weer beter, heb een griepje te pakken gekregen en met die misselijkheid, drama.

Grappig, dyche.... bij mij is ook nog niets te zien. Ben morgen 13 weken, :p komt vanzelf hoor!

Eigenlijk mag ik niet klagen over hoe het eerste termijn is gegaan. Wel misselijk en moe geweest maar niet overgeven gelukkig. Als het goed is komen nu de betere tijden :)

Liefs,

Ik voel en voelde me deze zwangerschap net zo beroerd en moe als de vorige twee zwangerschappen. Erg misselijk en ontzettend moe. Maar 1 verschil met de vorige twee keer ik heb tot nu toe gelukkig nog niet hoeven overgeven en dat had ik bij de vorige twee wel. Mijn buik die werd al snel dikker, dat ging nu nog sneller dan de vorige keren. Ik vertelde het met 12 weken aan mij ouders toen had mijn moeder het al aan mijn buik gezien dat ik zwanger ben. Ben nu bijna 14 weken en je kan goed zien dat ik zwanger ben, maar wacht nog even met het te opvallend laten zien aan de buitenwereld om negatieve reacties te voorkomen. Ben nu s'morgens nog misselijk en als ik een korte nacht heb gehad is de misselijkheid erger. Maar het is weer een bijzondere en spannende periode.

Ondertussen ruim 11 weken onderweg, ik voel me een stuk beter, ik slaap wel slecht 's nachts, heeft deels met de warmte te maken en deels met het feit dat ik heel licht slaap en alle geluiden hoor die man en kinderen maken.
Ik ben gelukkig minder moe, alleen na het weekend heb ik altijd het gevoel te moeten bijslapen. Toch later naar bed en 's ochtends er bijtijds weer uit met 2 kleine kinderen. Gelukkig kan ik op maandagmiddag altijd bijslapen omdat de kindjes dan op Kindergarten zijn.

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan