En? Hoe voelen we ons??

Hallo allemaal,

Ik ben morgen precies 14 weken zwanger van de 1e. Is allemaal in het begin nogal spannend geweest omdat ik in september met 9 weken een miskraam heb gehad. Heb nu op wat moeheid na nergens last van gehad. Dit maakte me wel af en toe onzeker, zou het kindje nog leven?? Gelukkig heb ik met week 9 en week 13 een echo gehad en is alles goed. Nu kan het genieten beginnen. Heerlijk om je eigen kindje op zo'n echo te kunnen zien en horen. Heb de foto al meermaals bekeken :D
Ben wel blij dat het vandaag een koele dag is. De afgelopen dagen was het hier in limburg 37 graden, niet erg prettig.
Ik heb de vorige week de kinderen op mijn werk verteld van de zwangerschap. Ze vinden het allemaal super en ik heb de eerste tekeningen al ontvangen :D
Nu nog 2 weken werken en dan lekker 6 weken zomervakantie!! Heerlijk.

Geniet allemaal van jullie zwangerschap!!

Hallo ladies,

Ik ben ook nieuw hier, dus ik zal me meteen maar even voorstellen. Naz is de naam, 24 jaar en zwanger van mijn eerste kindje :-D
Ik ben nu 12 weken, bij mij zie je het wel al echt. Ik pas geen enkele broek meer en draag daarom (dankzij het weer) alleen maar jurkjes en leggings.

Ook ik heb geen zin in een warme hap maar meer in koud fruit etc. Voor de rest ben ik gelukkig de misselijkheid voorbij en ook de vermoeidheid is nu wat minder dan voorheen.

Nou helemaal leuk dat we het hier zo met z'n allen kunnen delen.
Succes met de zwangere buikjes!

Hallo,

Ook ik ben hier "nieuw", zat met mijn twee vorige zwangerschappen ook gezellig hier op de forums mee te kletsen. Heb van mijn zoontje van december 2006 nog dagelijks contact met een grote club meiden die daar toen ook zaten. Nu via Hyves, dat was toch iets makkelijker.

Ik ben Diana en ben zwanger van de derde, 14 weken. Onverwachts maar wat een mooi cadeautje zeg, heerlijk weer. Ik voel me goed, beetje moe en een klein beetje misselijk geweest. Dat moe is ook omdat ik nog twee kleintjes heb lopen, een jongetje van 3,5 en een meisje van 21 maanden.

Zwangerschapskleding draag ik al vanaf 10 weken omdat ik echt geen broek meer dicht kreeg. Dit had ik bij de andere twee ook al hoor. Volgens mij vk hoef ik maar een zuchtje hormonen in mijn lijf te hebben en ik krijg een buikje. wel genieten hoor, het is al goed te zien.

Morgen mag ik weer naar de vk voor controle, spannend. Heb al een echo gehad bij 10 en 12 weken. Met 18 weken gaan we voor een 3D echo om te kijken wat "het"wordt. Dit om praktische redenen en omdat ik gewoon heel erg nieuwsgierig ben.
Gaan meer meiden dit doen?

Groetjes Diana

Hallo iedereen!

@Diana: Ook wij gaan met 18 weken een pretecho laten maken om te kijken wat het geslacht wordt. Ook wij (en vooral ik ) zijn veels te nieuwsgierig!

Ook ik loop al een tijdje in positiekleding, ook al is het de eerste beeb... Ik heb al een echte buik!

Ik heb nu momenteel erg veel last van hoofdpijn en dat ik niet meer kan uitslapen... Ik ben een echte uitslapen en heb niet genoeg aan 8 uur slaap, dus kom echt slaap tekort en ik denk dat ik daar weer de hoofdpijn van krijg... Gelukkig heb ik vakantie want ik mag van mijn vk alleen bij grote paracetamol in nemen... Het zou namelijk veel slechter zijn dan we denken...????

Groetjes Betty

@Diana: Ik ben ook 14 weken zwanger van ons derde kindje! bij de vorige 2 hebben we niet van tevoren naar het geslacht gevraagd en wisten we het dus pas bij de bevalling. Deze keer willen we ook eens meemaken hoe het is als je het al wel weet en we zijn natuurlijk reuze nieuwsgierig!

@Betty:Ik heb 3 weken geleden bijholte ontsteking gehad, ook gigantische hoofdpijn erbij. Heb elke dag op aanraden van de huisarts 3x 2 paracetamols op een dag op. Was er ook niet blij mee, maar anders kon ik echt niets en heb tenslotte nog 2 kids rondlopen. Hoop dus dat t niet zo slecht is als jouw vk doet voorkomen!?! Volgens de huisarts kon t absoluut geen kwaad, ik weet t ook niet, maar hopen dat alles goed is

Tja ik heb ook geen idee!! De een zegt dat het wel kan en de ander zegt weer dat het niet kan... Maar wat als je genoeg slaap, drinken, eten, zout, zoet op hebt?? Wat kan je dan nog doen om van die koppijn af te komen? Ik wordt er ondertussen helemaal tureluurs van!!

Het enige wat bij mij helpt met hoofdpijn is op bed liggen met een koud washandje op mijn hoofd. Paracetamol kan ik niet tegen, daar moet ik van spugen.

Wat ik ook heb is dat als ik ga liggen mijn neus dicht gaat zitten, zo vervelend. Had ik bij de andere twee ook ahhhhh.

Terug
Bovenaan