en ik maak het weer gemakkelijk

Jeetje meid,
Wat vervelend zeg. Gelukkig dat er niet veel uit gestolen is.
Wordt dat nou vergoed door de verzekering dat er nieuwe ramen ingezet moeten worden? Kheb er geen verstand van.

Ik kan me wel een beetje voorstellen dat je niet zo veel zin hebt om vanmiddag te werken. Ikzelf werk liever smorgens en dan smiddags vrij. Maar goed, je hebt het niet altijd voor het zeggen he.

Ik hoop dat je toch een leuke middag zult hebben.

Liefs, Nadine.

Hoi Nadine,

Ik hoop dat het wordt vergoed door de verzekering...mijn vriend regelt dit soort zaken.
Verder vind ik het gewoon een eng idee dat er iemand in je auto heeft gezeten..getver,waarschijnlijk een vieze junk...

Ja,vanmiddag werken,ik zou ook liever de ochtend werken en de middag vrij,mar helaas dat gaat niet in een winkel...

Liefs,Swinnie

Nog eventjes,moet zometeen weg.

Ik voel me echt niet zo lekker,eigenlijk al een paar dagen,een beetje een slap gevoel...moe,wat trillerig.
Ik ben bang om flauw te vallen,maar dat is het denk ik niet.
Ik heb ook ECHT GEEN ZIN om te werken...had gehoopt dat ik er weer een beetje lol in ging hebben,maar was ik toch nog maar even thuis gebleven,rustig gekeken naar iets wat echt bij mij past..nu kan ik niet opzeggen,dan ben ik mijn uitkering kwijt,toch??
Pfff,effe balen!!!

Sorry voor mijn gezeur!!
Liefs,Swinnie

heeeeee swinnie

wat ontzettend balen joh van jullie auto!!!pffffffffff altijd vervelend, maar als het goed is krijgen jullie het via de verzekering idd terug, maar toch heel die rompslomp eromheen he.....

en idd als je zelf opzegt krijg je geen ww....dus tja, of je moet jezelf laten ontslaan maar das ook niks lijkt me....kijk ondertussen gewoon door en ff doorbijten meid!!!

succes en werk ze! probeer er wat van te maken kee??

liefs sweety

Hoi Swinnie!!

Tja, is inderdaad enorm balen he... Leuke avond gehad en dan zo'n afsluiter.... Bah!!

Woon jij trouwens in Maastricht of zo? Ik kom zelf uit Heerlen, vandaar dat het me opviel.

Groetjes,
Chantal

heee meiden allemaal!!
goh zag al n kleine 120 berichtjes , das niet niks vanaaf maar weer even gemakkelijk doen he,
verder swin wat erruggg wist niet dat er in maastricht ook veel junks waren , heerlen is daar meer bekend om he
denk maar aan woensdag overmorgen , dan ga je toch op gesprek voor n nieuwe baan , hoop dat fdat lukt en beter bij je past
liefs tamaar

Terug
Bovenaan