en ik maak het weer gemakkelijk

Swinnie,
Meis, je valt echt niet zomaar flauw hoor.
Ik ken dat gevoel wel wat je beschrijft zowel van mezelf als bij mijn zusje.
Ik heb dat gelukkig niet zo vaak meer tegenwoordig.

Ben je gewoon ziekig: beterschap!
Het kan psychisch zijn. Als dat het is: vertrouw op je eigen lijf!

Is de middag toch wel snel omgegaan?

Liefs, Nadine.

Hoi!

Nou,Nadine ik val dus wel regelmatig ''zomaar" flauw.
Ben er al vaker voor bij de huisarts geweest,en zelfs onderzoeken gehad op het ziekenhuis,ze kunnen niet meer vinden dan een lage bloeddruk.
Meestal voel ik het gelukkig wel aankomen,maar ik wordt wel soms bang,want ben een paar maanden geleden een tand uitgevallen,dat was niet zomaar flauwvallen dus....

Ik woon in de buurt van Maastricht,en werk op dit moment in Heerlen.
Ja,ik mag woensdag op gesprek..en zaterdag ook!!
Dus hoop dat er iets bijzit wat ik wel leuk vind en natuurlijk waar ik dan ook word aangenomen!!

De auto is al gemaakt,verzekering regelt verder gelukkig alles!!
Maar ik wil de auto wel poetsen...getver wie heeft er in gezeten??
Een gek idee.

Ik moet nog een klein weekje wachten tot mijn nod..voel net of ik nu al ongi wordt,pijn in onderrug,moe,slapjes...of inderdaad een griepje op komst?

Daaaaag!!
Liefs,Swinnie

Hey Swinnie... sorry hoor... maar dat poetsen hoeft niet.. ik was het maar... je klaagt altijd zo over dat voetbal van je mannetje, dus ik dacht: ik jat gewoon z'n voetbaltas dan kan ie niet meer voetballen en dan kan ie jou lekker zwanger maken! En die radio... die heb ik hier liggen, dat was slechts een afleidingsmanouvre... zal ik hem naar je opsturen??

Hahahahahahaha.....

Kus,

Tammy

quote: tamaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2006 22:31:38'));

hey swinnie, hebben ze je al eens getest op hyperventilatie??

Ja, daar zat ik ook aan te denken. Hyperventilatie geeft heel veel klachten waarvan je niet in eerste instantie denkt dat het daarvan komt.

En Swinnie, ik heb het gevoel dat je jezelf   aan het verdedigen was tegenover mij en dat vind ik niet zo leuk. Ik kon ook niet weten dat je echt flauwvalt. Ik kan me voorstellen dat je er soms wel bang van wordt. Zou ik ook zijn.
Sterkte ermee!

Liefs, Nadine.

Hey Tammy!!

Nou die afleidingsmanouvre is je dan goed gelukt!!
Maar weet je mijn vriendje heeft voetbalspullen in overvloed.....(erg genoeg)
Hahaha..moet wel met je lachen!!

Nadine,sorry dat ik zo ben overgekomen,dat was echt niet de bedoeling!!
Jij kan dat ook niet weten,ik val flauw vanaf mijn 10e ofzo,ik heb dit hier laatst wel eens geschreven,maar misschien was jij er toen nog niet...
Nogmaals sorry als ik bot ben overgekomen...dat ben ik nl niet

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan