en ik maak het weer gemakkelijk

hahaha, bij ons is het vaker omgekeerd hihi
hoop dat je voldoende nachtrust krijgt en anders.... voor het goede doel!

idd geen leuke familieomstandigheden... maar kunnen je ouders wel met je broertje praten? of hangt ie gewoon de 'dwarse puber' uit? kan me voorstellen dat als je niet tot hem door kunt dringen je ook niet kunt achterhalen hoe hij werkelijk in elkaar steekt... hmmm.. lastige situatie hoor...

voor iedereen die gaat slapen: welterusten en voor iedereen die ons wel gezellig vind :  ik blijf nog effe hoor!!  

ja was het maar het goede doel maar ben al bijna 4 maand niet ongi geweest dus beetje lastig!! hahaha maar vind het zelf ook leuk hoor alleen hij vaker als ik

hey tammy,
ja het is ook heel vervelend er valt idd niet met hem te praten en idd het dwarse puber gedoe
tevens het zelf zonder ervaring maar beter weten
ouders praten al ong. 8 jaar alleen maar zo ong.
weeyt xzelf ook geen oplossing meer
is al in behandeling bij een psyiater maar die kunnen niks zolang hij zelf niet wil helaas

Ja dan houdt het al vrij snel op... als meneer niet wil...

Hoe is jou contact met hem? Heeft ie wel respect voor je?

nou ik denk dat ik maar mijn bedje ga opzoeken , wat n dag vandaag en hij was zo rustig t begin van de middag,
moet morgen naar mijn blinde oma op visite en even bij mijn ma kijken hoe het met haar gaat
na alle omstandigheden van vandaag en verder roept de arbeid weer en pfffffffffff
moet ook nog ff nerveus voor mijn nod zijn he!!
liefs tqamaar

Terug
Bovenaan