En nog eentje...... Trots??

A

Anoniem

Guest
Nog eentje en dan is het weer aan jullie hoor....haha

Waar ben je zelf nou heel trots op? Dit hoeft niks te maken te hebben metje  ukkie(s). Wat heb je ooit gedaan waar je nog altijd trots op bent?

Liefs Annet

Dat is moeilijk hoor, onee toch niet

LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS   LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS LUKAS

Annemieke

Van de week toch wel op Tijs. Tijs is moeilijk als het gaat om nieuw eten. Afgelopen maandag heeft het voor het eerst met de pot meegegeten. Ik heb er wel een beetje fruithap bij moeten geven, maar hij heeft alles opgegeten. Ik was errug trots!

Groetjes,
mv Tijs

Waar ik trots op ben:
op mijn man omdat ik hem zo'n geweldige vader vind en omdat hij daarnaast nog steeds mijn maatje en lover is gebleven;

op mijn twee kinderen, Gijs en Sophie, omdat ze gewoon  het allerliefste en allerbeste zijn dat me ooit is overkomen

op mezelf, omdat ik tot twee keer toe een kind op de wereld heb gezet en omdat ik vind dat ik het als moeder lang niet slecht doe na alle onzekerheden in het begin

en zo kan ik nog wel even doorgaan.... Eigenlijk ben ik een trots en gelukkig mens.
Dank je wel annet, leuke topic!!

Groetjes, Susan

Sorry, maar mag ik trots op mezelf zijn??

Ondanks alle gebeurtenissen, weet ik me toch goed staande te houden!
Ook trots dat ik zo'n mooi en lief kind op de wereld heb gezet! (samen met mijn man natuurlijk, maar de vrouw heeft het meeste werk).

Groetjes, Marieke mv Lyanne

ik ben errug trots ( erg cliche) op mijn kleine meid
ze was in het begin toen ze net  was geboren heel erg huilerig dus ik zag er erg tegenop om haar mee te nemen naar de creche.
een ander de zorg van mijn kleine spruit op zich laten nemen........ ik natuurlijk veel  janken en  huilen. en ik vond het helemaal niet leuk..... wat moeten ze doen als ze huilt, dat weet ik toch alleen als mama..
maar mijn kleine meid heeft t vanaf dag 1 op de creche supergoed gedaan.
iedereen noemt haar het vrolijk zonnetje, omdat ze bijna niet huilt of gehuild heeft.

ouders die niet weten dat het mijn kindje is zeggen wel eens , wat een vrolijk meisje en wat een vriendelijk snoetje, nou dan kan ik wel janken van geluk,,, dat is mijn meisje zeg ik dan..

ikzit nu al weer bijna te janken hahaha
van trots denk ik

liefs sandra

Natuurlijk staan mijn meisjes bovenaan!!! Daar ben ik supertrots op maar ook op mijzelf, vooral een actie...

Mijn vriendin, hoogzwanger en verdrietig van alle reacties dat ´ze nou nog liep ´ . Ze was toen een week over de datum. we stonden op straat daarover te praten en haar kapster loopt achter haar langs en zeg `zo is er nog steeds niks ´. Waarop ik lachend reageerde ´Nee joh het is er allang dat zie je toch (en ik knik naar haar enorme buik). Gaat dat mens helemaal uit haar dak tegen mij en ik begin verschrikkelijk te lachen.... Mijn vriendin droop af naar huis.
Ik heb dus die vrouw opgebeld en gezegd dat ik het niet erg vind dat zij tegen mij uitviel maar dat HET VOOR MIJN VRIENDIN HEEL VERVELEND WAS!!!!!!!! Toen was het stil aan de telefoon en vertelde ze dus dat ze de hele toestand heel vervelend vond en dat ze het niet zo had gewild...

Ik ben trots dat ik gebeld heb en dat ik dit voor mijn vriendin dit zo heb gedaan. Wel k$t dat ze zo tegen mij tekeer ging want ik kan wel concluderen dat zij mij (kennelijk) niet zo leuk vind, en dat is wel jammer ookal weet ik niet zo goed waarom want dan moet er toch...... nou ja laat ik maar niet verder denken.

Trouwens, mijn vriendin heeft gister een WOLK van een zoon ter wereld gebracht van 56 cm en 10 pond.

Liefs Renske

Hahahaha jullie hebben het (bijna) allemaal over je kleintjes!!!
Is er dan niks waar je verder nog trots op bent???

Natuurlijk ben ik ook supertrots op mijn kleintje, en ook hartstikke trots op hoe ik het gedaan heb voor- en na de bevalling...Maarrrrrrr

Ik ben ook hartstikke trots op het feit dat ik de (zeg maar) hoofd-alt ben op mijn koor. Dat ik twee hele echte solo's heb.....die nog aardig klinken ook. Dat mijn mannetje de dirigent is van het koor, die het erg goed doet.....en dan.....Trots opmezelf en dat ik tóch besloten heb om te gaan werken omdat dat voor mij het beste is. Ik heb nu eens voor mezelf gekozen en voel me nu al rustiger....

Zo! haha
Liefs Annet

Terug
Bovenaan