En nog eentje...... Trots??

Annet:

GOED BEZIG!!

Ik ben natuurlijk ook trots op mijn kleine meid.

Maar we mogen idd ook wel eens trots op onszelf zijn!!

Groetjes, Marieke

Ik ben er trots op dat ik 16 kilo ben afgevallen!! Waarschijnlijk heb ik er ook al weer wat aangegeten hier in Zuid-Frankrijk, maar dat werk ik wel weer weg.
Liefs Nelleke

Owww 16 kilo!! Goed man!
Dat vergeet ik helemaal!!!
Ik ben er 13,5 kwijt....ben ik ook Supertrots op!!

Hai meiden,

Natuurlijk ben ik trots op allebij mijn mannen maar ik ben het trotst op het feit dat wij nog steeds rond komen van ons geld.
Mijn man werkt vier dagen en gaat één dag in de week naar de Acedemie (hij wil architect worden). Ik ben zelf van 36 uur werken in de kinderopvang naar 27 uur gegaan en uiteindelijk toch naar 18 uur omdat het me toch wat te gek werd. Ik moet ongeveer een uur rijden naar mijn werk en we werken 9 uur (met 1 uur pauze, tien uur) op een dag.
Ik trok het niet en het ging niet lekker met me.
Nu ik 19 uur werk gaat het lekker met ons alle drie en zitten we goed in ons vel, ook al is het wat krap, we komen nog steeds rond zonder leningen etc.     En daar ben ik best trots op!

Groetjes Fennie en Jente

ik ben trots op mijn nieuwe baan, na bijna 5 jaar na afstuderen werk te hebben gedaan wat niet bij me paste, heb ik nu eindelijk werk dat ik leuk vind en waarbij ik mijn studie kan gebruiken!!

groetjes Jenneke

Ik ben ook nog steeds supertrots op mijzelf.
Twee en een half jaar geleden zijn mijn moeder, mijn schoonzus en ik gestopt met roken. Ik ben de enige die het nu nog steeds volhoud!!! En dat na 21 jaar lang,  25 sigaretten per dag te hebben gerookt!
Ik ben daardoor wel 12 kilo aangekomen, maar toch!
Ik ben nog steeds superblij dat ik er vanaf ben!!!!

Groetjes van Cissy

Ik ben trots op hoe ik ben geworden.
Vroeger één en al onrust en nu een lieve,rustige(nou ja,vergeleken met vroeger dan hè)  mama met een fantastische man die voor me door het vuur gaat en natuurlijk twee heerlijke kindjes die mijn alles zijn.
Als ik bedenk hoe ik vroeger was in de puberteit,doe ik het  zo slecht nog niet.
Daar ben ik toch wel trots op.

Cissy,super dat je gestopt bent met roken,daar mag je heel trots op zijn!
Ik weet hoe moeilijk het is!Petje af voor Cissy!

Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan