En nog eentje...... Trots??

Tuurlijk ben ik supertrots op mijn meissie! Waar ik nog steeds trots op ben is dat ik jaren op hoog  niveau gevolleybald heb en dat we in 2000 Nederlands Kampioen + Bekerwinnaar zijn geworden. Leuk om jezelf dan bij Studio Sport te zien hoor!

Enne, ben ook trots op mijn ouders...die schatten staan altijd voor ons klaar! (of is dit een nieuw topic..wie zijn je helden!!!!!!)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Op dit moment ben ook ik toch vooral heel trots op mijn kleine mannetje!!  Zeker nu hij sinds een paar dagen door heeft dat hij ook vooruit kan bewegen. Hij is nu tien maanden oud en schuift al twee maanden achteruit, maar kan nu dus ook vooruit. Veel kinderen hier doen dat al een tijdje, maar nu heeft Thom het ook door en ik ben zo trots dat ik het graag met iedereen deel
Groetjes mv Thom

Ik ben uiteraard torts op mijn meisje en op de prestatie van mij om haar op de werled te zetten.

Maar ook trots ben ik op het feit dat ik toch uiteindelijk een universitaire studie heb afgerond.
Na de cito toets zeiden de leraren dat ik havo wel kon halen, maar mavo beter voor mij was. ik moest anders veel te veel opzij zetten qua sociaal leven. Toch ben ik naar de havo gegaan en heb deze met 1x blijven zitten gehaald. Daarna een jaar in USA gezeten om vervolgens HBO-V te doen. Hier fietste ik doorheen en toen de universiteit. Dat was een verschil zeg! Mijn tentamens wilde ik maar niet halen. Tja af en toe zat er eentje tussen die ik wel in 1x haalde, maar de meeste heb ik meerdere keren over gedaan. Ik heb daarom vaak op het punt gestaan om te stoppen. Maar als mijn vriend dan weer zei dat ik dan maar weer de verpleging in moest (spiegel werd me dus voorgehouden) dan ging ik weer verder. Ik heb uiteindelijk binnen de reguliere tijd de universiteit gehaald en daar ben ik nou trots op!

Liefs Jeske

Ps Lisenka, welke club heb je gevolleybald? Ik volleybal nl ook, maar niet zo hoog hoor (hoogste is promotieklassen). Knap van je!

Terug
Bovenaan