En nu is het bij ons een drama met Dylano, en 's avonds naar bed gaan...

Hoi Frieda,

Nogmaals bedankt voor je begrip en inderdaad doet iedereen het op zijn eigen manier en als ik kijk hoe gelukkig en tevreden Marissa is dan denk ik dat ik toch iets goed doe en daar gaat het uiteindelijk om.

liefs

Linda

Hoi Debby,

Feline had dit een paar weken geleden ook, maar het gaat nu weer goed. Wel wordt ze 's avonds altijd huilend wakker. Ik denk omdat het dan donker is en ze niets ziet en zich alleen voelt. Overdag heeft ze dit niet.
Na 2 weken was het bij Feline eigenlijk al beter.

groetjes Maris

Hoi Linda,

Ik vind dat je moet doen waar je je goed bij voelt, zoals de andere moeders ook al zeggen. En als mensen je raar vinden of veroordelen, lekker laten gaan.
En het gaat er ook om dat Marissa een blij kindje is en als dat op deze manier lukt, goed toch!
Mensen oordelen altijd heel snel (doe ik tegenwoordig niet meer zo veel, want ik kon er ook wat van haha) en vaak is dat ook uit onzekerheid en om zichzelf misschien te verdedigen dat zij wel hun kindje laten huilen.
Ik laat Feline wel huilen, want bij mij gaat ze niet slapen, wil ze alleen maar spelen, dus voor mij werkt dat op schoot slapen niet. (helaas is ze niet zo heel knuffelig hihi)

groetjes Mariska

Hai Hai
Nou hier ook van die rare slaap perikelen.Birgit is zowizo een probleem met slapen, maar dat gaat eigenlijk steeds beter.
Het is alleen als ze 's avonds bekkaf in slaap valt   na ongeveer een uur a 2 uur weer wakker wordt en dramatisch huilt, sta eje er naast en geef je haar een aai over haar bol dan valt ze in slaap maar ze schrikt elke keer weer huilend wakker, dan slaapt ze weer 10 min en weer hetzelfde verhaal. Dit gaat nu al bijna een week zo en vorige week een hele nacht ???
Nou zit er   weer een srprongetje aan te komen of is ie al bezig ik weet t niet precies. Het is iig niet dat ze dan niet WIL slapen ze dommelt elke keer in duss.

Als ik het zop lees zal het wel een periode zijn denk ik.. Birgit is van 2 juli, dus dik 10 mnd.

grtjs Evelien

hoi hier soms ook van die avonden,dan word anouk huilend wakker en dan lijkt ze heel erg overstuur,toch heeftze wel slaap.maar lijkt niet in slaap te kunnen komen.ik kan ze ook niet laten huilen,ja eventjes maar dan ga ik er snel heen,ik haal haar niet uit bed,maar probeer haar zo te troosten.dit kan zo een paar keer op een avond zijn.de laatste paar avonden gaat het inslapen weer als vanouds.zal wel een periode zijn,ik geloof dat we ook weer in een sprongetje zitten.
anouk is van 28 juni 2007

gr petra

Ha meiden,

Ook hier is het sinds een paar dagen een drama met naar bed gaan, Jayden gaat tussen 20:00 en 20:30 uur naar bed, als wij de kamer verlaten of als hij maar denkt dat we weg gaan dan zet hij het op een krijsen. Laten leggen heeft geen nut. Dus halen we hem maar weer eruit, hij gaat dan heel lief in de box zitten spelen en we worden overladen met kusjes, hahaha....
Nou tegen half 10 weer proberen, hij huilt dan nog een half uurtje en valt daarna in slaap, vreselijk vind ik het om hem zo bezig te zien want hij huilt nooit dus denk ik al snel dat er echt wat aan de hand is. Maar bij hem lijkt het op verlatings angst, als we ergens zijn en ik, mijn vriend of mijn moeder is niet in de buurt dan gaat hij ook huilen.... Nu maar hopen dat het snel weer over gaat....

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Hoi,

Kom net bij het cb vandaan en daar vertelde ze me dat het helemaal bij de leeftijd hoort. Het is nu vooral doorzetten en niet te snel toegeven. En je kind laten blijken dat je er bent. Als je kind echt een loopje met je neemt dan troosten in de slaapkamer en niet naar beneden gaan.
Maar goed het schijnt dus echt een periode te zijn.....

Liefs,

Frieda

Hoi meiden,

vanmorgen dus naar de HA geweest met het manneke. En meneertje heeft helemaal geen last van zn oortjes.
Heb het drama van de afgelopen avonden voorgelegd (hij is gister wel stil gebleven trouwens), en die zei ook dat het rond de 1jr echt een fase is. Ze gaan je uitproberen, en zullen er werkelijk alles aan doen om hun zin te krijgen. Hij vond dat we het gister goed hadden gedaan. Dus niet iedere x naar hem toe gaan... En dat blijkt, want toen ik klaar was met de was, is hij stil geworden en gebleven. Ik vind het ontzettend moeilijk om hem te horen huilen, want hij huilt bijna nooit. Maar het hoort erbij.
Nu maar hopen wat de avond weer brengt voor ons, haha!!

@Linda: ik neem je nix kwalijk hoor meid!! Ieder doet het op zijn eigen manier. En als het bij jullie werkt, wrm niet?? Je moet gwn doen waar jij je goed bij voelt... Dat voelt de kleine meid ook.

Nou, ben er weer gauw vantussen, Dylano ligt net op bed, dus nu ken ik op mn "gemakje" schoonmaken, bah!!!!!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan