En nu is het bij ons een drama met Dylano, en 's avonds naar bed gaan...

Hi,

Ook hier sinds twee avonden 'problemen' met inslapen. Normaal legde ik haar neer en viel ze na wat geklets in slaap.
Nu geef ik haar (na een paar pogingen) een klein flesje en miepie slaapt zo...
Ook heeft ze nu door dat ze in bed kan draaien en dus vond ik haar vanmorgen dwars in bed...

Sannemams

Hoi Debby,

wij hebben die fase met  mijn zoontje  ook gehad...hij wilde niet slapen niets, alleen maar op mijn buik of bij ons in bed!! Op een gegeven moment had ik dat zo gehad, dat ik het hem duidelijk verteld heb dat hij een grote jongen is en in z'n eigen bed moet slapen....weet niet of het daardoor kwam, maar toen sliep hij weer in z'n eigen bed!!!

Nu wordt hij dus elke nacht Gillend, en dan echt gillend wakker....maar we zijn er nu achter wat het is....hij droomt!! Ik dacht ook z'n oortjes, maar er was niets aan de hand....maar wat blijkt nu, hij droomt gewoon heel erg...dus even een kwartiertje met hem in stoel in z'n kamer en klaar is het nu!!

Hopen dat het bij Dylano ook zo is...en dat hij alleen maar aan het dromen is!!

Groetjes!!

Hoi allemaal,

Ik zag dat een aantal van jullie het hadden over dat jullie kindjes wel eens in paniek naar hun oortjes grijpen.
Sven doet dat ook heel vaak (nu zijn zijn oortjes ook een beetje onrustig maar het is geen ontsteking zegt de HA).
Mijn huisarts zei dat als kindjes tandjes gaan krijgen, dat ook effect kan hebben op de oortjes. En daarbij komt  dat die kleintjes dan pijn hebben in de mond maar dat ze de plek daarvan niet exact kunnen aangeven. Dan gaan ze over hun wangetjes wrijven of aan hun oortjes zitten....
Zolang een kindje geen koorts heeft, is het vaak (hoeft dus niet altijd!) geen oorontsteking maar kan het dus zoiets zijn.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan