en nu is het wel zo ....

A

Anoniem

Guest
Afgelopen maand dacht ik dat ik zwanger was...
ik had alle symptomen (dacht ik)
En ja hoor ook 3 dagen overtijd
Maar helaas op het moment dat ik wilde testen bleek ik ongesteld te zijn geworden

Maar wat blijkt nu....
nu zijn we wel ZWANGER !!!
en   dat terwijl ik helemaal niet het idee had dat het evt zo zou kunnen zijn.

In het begin waren we geschrokken
Ik bedoel ons zoontje is nu 5 en een halve maand oud
dat zou dus betekenen dat hij 14 maanden is als de 2de er is
Nu zijn we wel aan het idee gewend en weten we dat het ff druk gaat worden
Maar dan heb je het wel gehad (klinkt misschien rot maar zo bedoel ik het niet)

Nu nog afwachten of we de 9 maanden vol kunnen dragen weer

groetjes
Jolanda
mama van Kyano Owen 12-06-2007

Hoi jolanda,

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd!
Lijkt me pittig om nu al weer zwanger te zijn. Zeker omdat je (als ik het goed heb onthouden) ook een keizersnede hebt gehad.
Maar mij lijkt het ook erg leuk om nog een kleintje te krijgen. Al wil ik dit nu nog niet.
Ik was afgelopen week een aantal dagen over tijd en ik was er absoluut niet blij mee.
Mijn vriend heeft ook nog geen zin om weer te klussen dus we wachten maar even :)

Succes met je zwangerschap!

Groetjes,

Frieda

Weet je zeker dat je dan wel ongesteld bent geweest? Dat had ik bij Lotte namelijk ook en bleek dat ik toch echt zwanger was achteraf.

Groetjes, Marisa

Hoi Frieda,

Ja het klopt ik heb ook een keizersnede gehad
tja volgens mijn HA kon het geen kwaad omdat ik helemaal geen klachten heb met mijn litteken of buik.
Maar ik moet nu nog even afwachten wat de verloskundige zegt
Het speelt bij mij natuurlijk ook in mijn koppie dat het allemaal zo kort op mekaar is
Maar zwanger worden is niet voor iedereen weg gelegd en daarom zijn we er wel blij mee

Hey Marisa,

Ja ik weet zeker dat ik ongesteld bent geweest
althans het waren maar 3 dagen maar wel onwijs heftig
dus ik denk niet dat het toen al raak was

hoi jolanda,

allereerst van harte gefeliciteerd en inderdaad zal het twee jaartjes met twee kleintjes behoorlijk aanpoten zijn, maar die twee kleintjes hebben wel wat aan elkaar dalijk ze kunnen samen spelen en etc etc... ben blij voor jullie.

van harte,
groetjes bianca

gefeliciteerd...
en idd het zal wel even druk zijn dan maar wel heel leuk zo twee achter elkaar.. geniet ervan..

Hoi Jolanda,

Gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk nieuws. Wel kort op elkaar, maar ja wat maakt het uit, zo ontzettend bijzonder!

Ik ben trouwens weer overtijd (1,5 week alweer) maar ik wacht nog met testen want ik ben zo onregelmatig ongesteld.

liefs Mariska

Terug
Bovenaan