en nu is het wel zo ....

Ooohhh spannend allemaal weer hoor!!!
Krijg er de kriebeld van.
Zometeen als mijn vriend thuiskomt, vraag ik hem gelijk maar mee naar boven
Nee hoor, is maar gekheid, maar het begint wel te kriebelen.
Zwanger zijn is heeeerlijk!! (als je een goede zwangerschap hebt dan).

Hoi Jolanda,

Mijn schoonouders? Mijn schoonmoeder wist het al, zei ze, ze kon het zien aan mijn ogen toen ze met oud en nieuw effe een bakkie bij me kwamen halen. ( Toen Elize in mijn buik net vier dagen oud, hihihi) Ze vonden het hardstikke leuk! Mijn vader was er wat minder blij mee, maar dat kwam omdat hij het zelf zo druk had!!
Ik moet toegeven dat ik dacht dat de mensen zouden reageren met: goh, das snel en joh wat zul je het druk krijgen...
Maar dat viel best wel mee, de meesten vonden het hardstikke leuk en feliciteerden ons van harte!

Belangrijkste is dat je er zelf blij mee bent
En hoewel ik even schrok, ben ik apetrots op mijn jongste kanjer!

Groetjes Hanneke

Hoi Jolanda,

Wij gebruiken ze nooit, dus ja dan vergeet je het wel eens.

Als ik na het weekend nog niet ongesteld ben dan doe ik de test die ik nog heb liggen (en als het niet raak is dan bestel ik sowieso die via internet)
Heb jij trouwens die hele goedkope? vanaf 99 cent?

Leuk dat je VK zo leuk reageert! Stiekum hoop ik dat ik ook naar het augustus 2008 forum mag (laat me man het maar niet horen hahaha)

X Maris

Hey Maris,

Ik heb beide besteld zo wel die van 99 cent en die iets duurdere.
Heb vanmorgen met beide getest en gaven allebei positief aan
dus het werkt wel

succes...

hihi wil je echt niet eerder testen?

Hoi Jolanda,

Ik test nog niet, want dan wordt ik morgen ongesteld en dan ben ik teleurgesteld. We gaan een weekendje weg, dus zou wel leuk zijn om dan te testen.... hahaha

Mooi dat ze allenbei werken, dan koop ik er van beide een paar (als de test niet positief is hahaha)

X Maris

Oh ja, was jij al je kilo's al kwijt? Ik heb er nog 7 extra aanhangen (en ik wil er eigenlijk nog 8 extra vanaf)

Hey,

Ik was maar 9 kilo aangekomen en dat was ik eigenlijk ook heel snel weer kwijt
Nu ben ik ook niet iemand met maatje 36
Ik zit gewoon weer in mijn oude maat 40-42
en dat had ik voor mijn zwangerschap ook al
Maar nu ben ik ook niet echt een type dat gek is op de weegschaal hoor !!!
Ik vermijd dat ding liever
Ik zal je eerlijk zeggen dat we niet eens een weegschaal in huis hebben
Hihi toen ik mijn favoriete spijkerbroek weer paste wist ik dat alles goed was!!!

In ieder geval alvast een heel fijn en romantisch weekend

Ik was 26 kilo aangekomen (denk zelfs nog iets meer... oeps) Veel gesnoept, maar ook veel vruchtwater hihi
Ik had maar 40 en nu 42-44 dus dat is wel jammer. Ik had ooit maat 38 (8 jaar geleden, maar die zie ik nooit meer terug denk ik haha)
Ik ga juist wel op de weegschaal staan. Kijken of er wat af is, hoewel ik nog wel gewoon snoep... dus veel doe ik er niet aan om weer af te vallen (nu zeker even niet)

Het gaat wel lukken emt dat weekendje. Heerlijk met zijn drietjes weg!

X Maris

Terug
Bovenaan