en nu is het wel zo ....

Gefeliciteerd.

Geniet van de komende maanden, ze vliegen nog sneller voorbij dan bij de eerste.
En over de drukt moet je je geen zorgen maken, het is zo druk als je het zelf denkt te hebben.

Liefs Saskia

Hoi Jolanda,

Nou ik ben ook zwanger! Vanmorgen getest en over 9 maanden nog een kindje (als alles goed gaat natuurlijk. We houden het nog wel even stil, het is natuurlijk nog heel pril.

Liefs Mariska

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2007 11:46:35'));

Hoi Jolanda,

Nou ik ben ook zwanger! Vanmorgen getest en over 9 maanden nog een kindje (als alles goed gaat natuurlijk. We houden het nog wel even stil, het is natuurlijk nog heel pril.

Liefs Mariska

He Mariska,

gefeliciteerd!!!! Ik hoop dat je een hele goede zwangerschap hebt en over acht maanden (je bent natuurlijk al een paar weken zwanger) een hele gezonde baby krijgt.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Dank je wel! Ja inderdaad over 8 maanden, gaat snel dan. Ben jij ook weer zwanger?

groetjes Mariska

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2007 15:12:58'));

Hoi Marloes,

Dank je wel! Ja inderdaad over 8 maanden, gaat snel dan. Ben jij ook weer zwanger?

groetjes Mariska

Nou, dat hoop ik toch echt niet. Ik heb drie gezonde jongens en slik elke morgen om zeven uur trouw mijn cerazettepil en ben er nog geeneen vergeten. Verder geef ik nog volledige borstvoeding. He, ik krijg het al warm bij het idee. Ons huis is berekend op vier personen en we wonen er al met zijn vijven. Mijn zusje is wel zwanger en ik leef erg met haar mee maar als ik haar hoor over opgezette benen en slapeloze nachten ben ik blij dat ik niet met haar hoef te ruilen. Tel daarbij op dat ze een tweeling krijgt en dus twee keer moet bevallen en ik ben helemaal genezen.

Groetjes van Marloes

haha, oke je hebt er al een paar dus. Ons huis is berekend op 2 personen, met zijn drieen kan ook nog, maar met zijn vieren kan echt niet.
Dus we gaan begin volgend jaar lekker naar een ander huis kijken.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan