... en nu is mamma het zat!

A

Anoniem

Guest
Ik word er zoooo  moe van  om iedere keer opnieuw die strijd met dat eten aan te gaan! Eerst duurde het weken voordat meneer z'n fruit wilde, toen weken voordat meneer z'n avondeten at. Vind ie het eindelijk lekker.....moeten we over op 8 maanden potjes!!! Lieve mensen van olvarit....ER ZITTEN STUKJES IN!!!! En die moet Kian dus niet. Na de eerste hap is het al drama. En meestal geef ik eerst de helft uit een 8 maandenpotje, en daarna een half 6 maanden potje, of ik pureer de tweede helft nog wat extra. Net dus ook, maar het was meneer niet fijn genoeg!

......en toen was ik het zat. Ik heb z'n kinnetje beetgepakt (niet hard hoor, maar zodat ie z'n gezicht niet weg kon draaien) en gezegd: "en nu ga jij dit bordje leegeten, mamma is het helemaal zat!"
En dit is het resultaat:

Hij heeft het bordje leeggegeten (met aftrek van het deel dat in z'n stoel zit, achter z'n oren en in z'n haar zit, wat ie uitgesproeid heeft over het blad en langs z'n kin heeft laten lopen)
Ik ben meestal een schone-eet-mamma, veeg netjes z'n mondje af met het lepeltje na iedere hap, maar had daar nu het geduld niet voor.
En toen kwam het toetje....hij at het alsof ie een week geen eten gehad had van me.

Zo, ik ben m'n ei kwijt.

Zijn hier nog meer mamma's die het wel eens helemaal zat zijn met iets? Natuurlijk vinden we onze spruit er niet minder lief om, maar soms......jammer dat ik geen behang heb.
Het hoeft natuurlijk niet per se met eten te zijn.

Ik zou zeggen, spuien maar!
Liefs Nelleke

waar ik echt helemaal  van word de laatste tijd is wanneer Milo denkt dat hij Superman is in bad. Hij is enorm sterk, weegt 9,5 kilo  en ik kan hem de laatste tijd letterlijk niet meer houden. Hij is echt de Hulk. Hij wordt helemaal hyper als hij de kraan hoort, loopt aan mijn handen rechtstreeks naar het bad en dan begint de elende..... Een zitje is al helemaal geen optie want daar draait en klautert meneer zich zonder enige moeite uit. Hij wil niet zitten (over het algemeen is dat al een probleem maar in bad heb je toch een hand nodig om hem in te zepen), wil ALLEEN maar staan, gaat dan in kruip-houding, trekt zich dan weer op tot staan, strekt zich helemaal uit als ik een poging doe om hem neer te zetten, ziet dan iets interessants buiten het badje en gaat als een kamikaze-piloot bijna overboord om het te pakken te krijgen,  en zo gaat het dus door tijdens de verplichte korte duur van het badje!! Horendol word ik ervan! En het stomme is dat ik er juist zo blij van word als hij niet in het badje zit, omdat hij zoveel sterker en sneller is dan zijn zus was, maar in het bad is het echt een groot drama!!!!

Hahahaha...ik zit te schudden van het lachen om allebei de verhalen.Sorry dames,maar ik heb met Tess eigenlijk nog geen strijd gehad..NOG NIET!!Maar dat zal vast nog wel komen en dan ga ik hier ook mijn gal spuien en kunnen jullie er ook om lachen.
Succes..

Groetjes Kitty en Tess.

Haha ik moet wel lachen om jullie verhalen.
Ik heb met Tess nog (zullen vast wel komen) ziet zulke momenten gehad maar met Nick genoeg om te weten hoe zat je ze soms even kunt wezen. Gelukkig maakt een grote glimlach altijd weer veel goed.

Groetjes sandra

Hoi Phira het probleem met de stukjes in de potjes klinkt me bekend in de oren zodra Dean ook maar 1 mini kruimel afslikt komt de hele bende weer terug dat is natuurlijk frusterend voor hem en voor mij.Ik doe het nu zo ik koop ook de 8 maanden potjes en pureer deze dan helemaal met de blender.Anders word het ook zo een saaie boel met eten nu kan ik weer wat uitbreiden.En oh ja bij onze vrienden van Ah verkopen zo nu ook potjes met fruit van 8 maanden zonder stukjes met name de smaak mango /sinaasappel valt zeer in de smaak ze kosten 0.79 cent per potje en zijn deze week 4 halen 3 betalen.Dus ik heb flink ingeslagen.Ik moest erg lachen om je stukje juist omdat het zo herkenbaar is>
groetjes Chantal

Ohhh het lijkt me inderdaad niet prettig als je iedere keer een strijd om eten hebt.
Maar die foto maakt weer een hele hoop goed.
Ik lag helemaal in een deuk hihihi

Pauline

Terug
Bovenaan