A
Anoniem
Guest
Ik word er zoooo moe van om iedere keer opnieuw die strijd met dat eten aan te gaan! Eerst duurde het weken voordat meneer z'n fruit wilde, toen weken voordat meneer z'n avondeten at. Vind ie het eindelijk lekker.....moeten we over op 8 maanden potjes!!! Lieve mensen van olvarit....ER ZITTEN STUKJES IN!!!! En die moet Kian dus niet. Na de eerste hap is het al drama. En meestal geef ik eerst de helft uit een 8 maandenpotje, en daarna een half 6 maanden potje, of ik pureer de tweede helft nog wat extra. Net dus ook, maar het was meneer niet fijn genoeg!
......en toen was ik het zat. Ik heb z'n kinnetje beetgepakt (niet hard hoor, maar zodat ie z'n gezicht niet weg kon draaien) en gezegd: "en nu ga jij dit bordje leegeten, mamma is het helemaal zat!"
En dit is het resultaat:
Hij heeft het bordje leeggegeten (met aftrek van het deel dat in z'n stoel zit, achter z'n oren en in z'n haar zit, wat ie uitgesproeid heeft over het blad en langs z'n kin heeft laten lopen)
Ik ben meestal een schone-eet-mamma, veeg netjes z'n mondje af met het lepeltje na iedere hap, maar had daar nu het geduld niet voor.
En toen kwam het toetje....hij at het alsof ie een week geen eten gehad had van me.
Zo, ik ben m'n ei kwijt.
Zijn hier nog meer mamma's die het wel eens helemaal zat zijn met iets? Natuurlijk vinden we onze spruit er niet minder lief om, maar soms......jammer dat ik geen behang heb.
Het hoeft natuurlijk niet per se met eten te zijn.
Ik zou zeggen, spuien maar!
Liefs Nelleke
......en toen was ik het zat. Ik heb z'n kinnetje beetgepakt (niet hard hoor, maar zodat ie z'n gezicht niet weg kon draaien) en gezegd: "en nu ga jij dit bordje leegeten, mamma is het helemaal zat!"
En dit is het resultaat:
Hij heeft het bordje leeggegeten (met aftrek van het deel dat in z'n stoel zit, achter z'n oren en in z'n haar zit, wat ie uitgesproeid heeft over het blad en langs z'n kin heeft laten lopen)
Ik ben meestal een schone-eet-mamma, veeg netjes z'n mondje af met het lepeltje na iedere hap, maar had daar nu het geduld niet voor.
En toen kwam het toetje....hij at het alsof ie een week geen eten gehad had van me.
Zo, ik ben m'n ei kwijt.
Zijn hier nog meer mamma's die het wel eens helemaal zat zijn met iets? Natuurlijk vinden we onze spruit er niet minder lief om, maar soms......jammer dat ik geen behang heb.
Het hoeft natuurlijk niet per se met eten te zijn.
Ik zou zeggen, spuien maar!
Liefs Nelleke