En nu weer 12 dagen wachten...

A

Anoniem

Guest
Dit weekend mijn eisprong gehad en goed ons best gedaan... Nu weer wachten op NOD.. pff dat vind ik altijd de langste dagen van je cyclus!
Ik heb ook altijd de week voor NOD last van allerlei klachtjes, gevoelige borsten en zo. Jullie ook?
Goed, voor nu moet ik weer afwachten. Jullie ook allemaal weer veel succes en kracht deze ronde.

Hey hallo!
Ik mag ook nog even wachten... 12 dagen nog... 5 juli mag ik testen, dit is echt zo'n ramp dat wachten

:-(
Ik heb vorige week donderdag de inseminatie gehad 19 juni dus ik wens jou ook kracht toe!
Succes!

Liefs Annemarie

Heyy @annemarie31, duurt lang hè dat wachten... Dan lopen wij zo'n beetje gelijk. Uitgaande van 28 dagen is mijn NOD op vrijdag 4-7. Spannend weer!
Veel liefs

@nonna1988

Inderdaad we lopen gelijk :p
Wel gezellig... Gedeelde smart is halve smart :)
Ik ben erg benieuwd... Na iui nummer vijf ben ik er wel aan toe zeg maar...
Daarvoor 12 maanden clomid gehad en dan zelf klussen en nog daarvoor twee jaar lang zelfstandig dus ik ben er echt aan toe...

K duim met je mee!!

Xxxxxx

Jeetje je hebt al heel wat achter de rug! Respect hoor! Dit wordt voor mij ronde 8.. nog niks vergeleken bij jou!
Maar inderdaad gedeelde smart is halve smart.. Dus we gaan er weer voor deze ronde! Wat zou het mooi zijn.. liefs

Ja dat wachten is echt niet fijn. Ik vind de tijd na de 28e dag het ergst. Het lijkt dan of je van alles voelt. Vandaag dag 29 en cyclus is 30 dagen dus nog twee dagen.

Gelukkig ook lekker aan het werk overdag. Alleen s avonds en s machts alleen en dan ga ik malen.
Het voetbal kijken is een mooie afleiding

Ja dat is inderdaad een prima afleiding.
Ik voel de laatste week voor mijn menstruatie van alles. Echt verschrikkelijk. Je gevoel zegt je van alles en je verstand zegt je er niet naar te luisteren.
Bij jou die onzekere periode gelukkig bijna weer voorbij, rjamm. Ik hoop op goed nieuws voor je. Veel liefs

Ik zit ook rond die periode. NOD 8 juli. Ik heb nog geen eisprong gevoeld, maar die voelde ik de vorige ronde ook niet. Dus we klussen nog even flink deze dagen.
Ik mag niet klagen. Dit is ronde 3 voor ons eerste kindje. En dat is niets vergeleken met wat sommigen van jullie al hebben moeten doorstaan. Heb daar erg veel respect voor!
Succes allemaal met de komende 'wachtdagen'.

Terug
Bovenaan