En nu weer 12 dagen wachten...

Dank je wel nonna1988!!! Succes met het wachten!!!
Ik zeg steeds nee het kan niet, maar de hoop is zo groot dat die overwint. Hoe harder ik nee zeg hoe meer ik voel.

Tuinier ik snap je respect voor degene die lang bezig zijn. Die heb ik ook helemaal. Maar voor jou is het net zo spannend!! Heel veel sterkte met wachten.

Erg lief jullie reacties!
Natuurlijk is het ook al een poosje dat ik bezig ben maar toch kan ik me erg goed inleven in jullie gevoel hoor!
Idd is het net zo spannend voor jullie als voor ons :)

Ik moet zeggen dat de eerste wachtweek al bijna voorbij is en is gevlogen zelfs :O
Momenteel ben ik heerlijk mijn Middagdienst aan het draaien, dus ik ben deze dag heel de dag al aan het werk geweest... Komende twee dagen ben ik vrij dan ga ik gewoon echt als een gek poetsen daarna moet ik toch weer vier dagen werken en dan komt het helemaal dichtbij die vijf juli :)

Meiden ik duim voor jullie!!

Groetjes
Liefs
Annemarie

Hihi Annemarie dat is lekker om te lezen zo'n positief stukje. Ik moet zeggen dat ik het soms moeilijk vind om positief te blijven, vooral de week voor de menstruatie en wanneer ik weer ongesteld ben geworden. Maar daarna gaan we weer door en is er weer nieuwe frisse moed voor de volgende ronde.
Ik tel de dagen af tot de 4e, ik plan mijn dagen lekker vol zodat ik afleiding heb. En mooi weer doet me ook goed. Na vandaag nog 2 dagen werken en dan weer weekend.

Hoi meiden,

Bij mij is het wachten niet meer nodig. Vanmiddag is mijensyruayie weer gekomen. Netjes de 30e dsg zullen we maar zeggen.
Ik moet zeggen er ieder keer weer kapotter van te zijn.
Ik heb besloten nu na menstruatie naar huisarts te gaan voor de doorverwijzing.
Wel spannend maar nu ook beel onzekerheid.

Ik hoop van harte dat jullie wachten anders beloont wordt.
Xxx

Sorry voor de spelfouten, door de tranen zie ik de toetsen niet goed.

Aahhh lieverd toch
:-(
Dat is ook zwaar k***!!
Een virtuele knuffel van mij!
Xxxxxx

Hè Rjamm, wat ontzettend naar voor je!! Ik voel met je mee. De teleurstelling is steeds weer zo groot! Goed van je, dat je je gaat laten doorsturen. Ik hoop dat je snel terecht kunt. Veel liefs

Dank je!!'n
Ik lees je positieve reactie ergens anders en dat geeft me energie. Ik ga er ook voor positief te blijven. Dat is inderdaad het beste.

Fijne avond allemaal.

Terug
Bovenaan