En nu weer 12 dagen wachten...

Nonna ook bedankt. Wat fijn het zo met jullie allemaal te delen.

RJAMM
Ook voor mij blijft het vaak lastig om positief te blijven echt....
Daarom vind ik ook steun bij jullie :)
Je leert er echt mee omgaan... En ook ik hoop dat je snel terecht kunt dan kun je door en ook dat geeft een positieve vibe lieverd!

Ik zit met tranen in mijn ogen vind het echt rot... Je bouwt toch een soort band met jullie op gek genoeg...

Xxxx

Ohhhh balen Rjamm. Flink uithuilen en jezelf verwennen en dan met frisse tegenzin er weer tegen aan. Wijs om alvast naar de huisarts te gaan. Voordat je dan weer bij een gyn zit. Dan is je mannetje weer thuis om je te ondersteunen. Dikke knuffel van mij.

Wat naar voor je RJAMM. Gatsie! Vooral omdat je man er niet voor je is op dit moment. Goed dat je naar de huisarts gaat. Hopelijk kan hij/zij iets voor je betekenen.

Dank jullie wel allemaal!!!! Wat doen jullie woorden me goed. Wat zijn jullie lief voor me. Dat maakt het gemis van mijn mannetje voor een deel goed.

Vandaag heel emotioneel en ook emotionele man aan de lijn. Afstand lijkt dan erg ver.

Ik verwen me met veel eten, is dat ook goed.

Nogmaals thans een allemaal een knuffel met positieve gedachten!!!!

Xxx

En hoe is het met jou nonna?
Hier slaan de zenuwen enigzins toe... Ik heb gewoon echt veel pijn in mijn buik... Hopelijk is dat een goed teken maar het dreunt door in mijn bekken waardoor ik niet zo fantastisch kan lopen...
Ik moet nog 9 dagen wachten... Pfff

RJAMM ik hoop dat je je iets beter voelt :)

Xxx

Ik nog 8... had ik verteld dat ik meestal een week voor de menstruatie begint al last heb van bloedverlies? Vandaag weer... Lijkt me geen goed teken maar goed de gyn zegt dat hij zich er geen zorgen om maakt.
Verschrikkelijk hè Annemarie dat wachten! Vervelend dat je zo'n pijn hebt, maar inderdaad, stel dat dat voortekenen zijn... Dan nemen we ze maar voor lief hè.

Terug
Bovenaan