En ook ik ben nieuw hier!

A

Anoniem

Guest
Hallo hallo

En ook ik ben nieuw hier! Lees al een poosje mee, maar vindt het ook leuk om mee te kunnen typen! Ik ben nu 3 weken met de pil gestopt, spannende tijd!!
Liever vandaag als morgen, maar helaas werkt dat niet zo!!
Ik ben 23 jaar (over een paar maandjes 24). Zijn er nog meer meiden rond deze leeftijd??

Groetjes Maatje

Hoihoi!

Ik ben 22 en anderhalve week geleden gestopt met de pil.
Hopelijk zijn we snel zwanger!!

Hoihoi,

Ik ben 20 en stop vanaf vandaag met de pil..
Spannend deze tijden joh!!!

Liefs, Maaike

Hoi Hoi,

Ik ben 22 en sinds 3 maanden gestopt met de pil! Eerst twee keer gewoon ongesteld geworden (ze zeggen dat dat beter is)  en inmiddels 1x geprobeerd om zwanger te worden, maar helaas was de test negatief....
Nu is 1 juni mijn eerste NOD weer... dus ben benieuwd!!!! Heeft er nog iemand meer zijn NOD rond deze datum?? Spannend!!!

Groetjes Karen

Hoi!

ik ben bijna 25 en net 2 weken zonder pil. Jullie zijn nog jonger, hebben jullie nooit het gevoel van: kan ik dat wel, een kindje opvoeden? Al dat geregel?

Ik weet echt wel dat ik kinderen wil, altijd al geweten, maar nu moet/ga ik de beslissing nemen en nu wordt het wel eng ineens....Herkent iemand dat?

HoiHoi,

Natuurlijk vinden wij het ook super spannend... Ik ben inderdaad nog jong (die reactie krijg ik vaak!) Mijn vriend is 27 dus dat is al een stukje ouder! Ik vind het zelf ook echt wel spannend maar ik weet zeker dat mijn vriend en ik het samen kunnen! Het kriebelt al ongeveer anderhalf jaar bij mij.. dus we nemen die stap niet zo maar in eens..
Ik dacht trouwens dat ik jong was (22) maar er zijn zelfs meiden van 20 die ermee bezig zijn.. ik kan alleen maar blij voor ze zijn!!

Hoe zijn de reacties uit jullie omgeving??? hebben jullie het al aan veel mensen verteld dat jullie ermee bezig zijn??

groetjes karen

Nou ik ben dus 18  8e ronde alweer .. net getest negatief!
Wat mijn omgeving zegt maakt mij eerlijk gezegt niet uit zolang ik en mijn mannetje er maar zeker van zijn.

Ben er zeker van dat ik de kleine kan geven wat hij/zij nodig heeft heb al vanaf mijn 12e gespaard dus dat zit wel goed

Ik duim voor jullie allemaal..

18 is inderdaad jong... maar als het goed voelt waarom zou je dan nog wachten??? Dus dit is alweer de 8e ronde??? das echt balen... ik hooop dat het de volgende ronde raak is!!

En wat betreft de reacties uit de omgeving: daar moet je inderdaad niets van aantrekken maar soms vind ik het wel vervelend... het lijkt wel of ik de enige van mijn leeftijd ben die met zwanger raken bezig is.....

Terug
Bovenaan