En ook ik ben nieuw hier!

Hoi
Ik ben anjim en 26 jaar. Jullie krijgen misschien te horen dat jullie jong zijn en tegen mij wordt al gezegt he je mag wel opschieten want je wordt ook op leeftijd. Dus wanneer is het dan wel goed qua leeftijd. Je moet lekker dan wat goed voelt als  je eraan toe bent niet anders of je nou 18 of 30 bent toch. Succes

Ik heb ergens in een boek gelezen dat vrouwen die nog geen moeder zijn en dit overwegen om wel te 'worden', kunnen in hun overweging niet meenemen hoeveel liefde je voor een kindje gaat voelen.

Dat denk ik ook, de natuur regelt dat allemaal wanneer je eenmaal zwanger bent. En praktisch gezien, wil je een keer naar een feestje, dan is er de oppas oma/opa/tante/oom! verstandelijk kan het allemaal, maar dan komen die gevoelens weer om de hoek, hihi...

Het komt vast goed, er zijn immers meer vrouwen mij voor gegaan. Mijn zus is op dit moment zwanger van haar eerste en zij vind het nog steeds een beetje eng. kan zich ook nog niet voorstellen dat ze straks een kindje heeft...

Goed om te lezen dat er meer zijn met deze gevoelens.
Ook ik weet zeker dat mijn vriend een geweldige vader zal zijn en ik een goede moeder...

Ha meiden!

Ook ik ben van jullie leeftijd! Ben 24 jaar, en zit alweer in ronde 7.

Maaike; wat lees ik nou??? Ben je nu echt gestopt?? Oehhh... spannend! Hoe gaat het verder met je operatie dan?

Haiii Marieke,

Jaja vandaag is de grote dag.. Nog 1 pilletje vanavond en dan voorlopig zonder pil. Eigelijk was dit de bedoeling niet natuurlijk, maar door die pil had k gewoon geen zin meer in seks, en telkens chago, dus toen hebben mijn vriend en ik 2 opties bekeken:
-stoppen met de pil
- een andere pil proberen
en we vonden allebei de eerste optie wel het beste omdat je niet weet wat een andere pil met je doet, en zo heb ik lang genoeg de tijd om te ontpillen.

Wat betreft mijn operatie: ik heb vanochtend gebeld en in aug. vind die operatie plaats dus tot die tijd moeten we ons nog even gedeisd houden en nog even veilig vrijen.. Maar goed, kan ook leuk zijn hihi...

Hoe ist met jou?? Al zwanger inmiddels? Of wilt t nog steeds niet lukken????

Liefs, Maaike

quote: maaike1987 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 17:56:53'));

Hoihoi,

Ik ben 20 en stop vanaf vandaag met de pil..
Spannend deze tijden joh!!!

Liefs, Maaike

Hallo Maaike,

Wat spannend allemaal he.
Ik ben zelf ook 20 en in aug 21 jaar, ben ook bang voor de reacties in mijn omgeving.
Maar heb al zo lang moedergevoelens dat ik ook graag jong moeder wil worden.
Heb al een lange realatie en woon al 2 jaar samen dat zit wel snor.
Ook ben ik momenteel bezig met een nieuwe baan, hoe ga jij hier mee om?
Lijkt me gezellig om met je te kletsen.

Gr SuuS

hoi meiden,

ik heb er ook voor gekozen om jong moeder te willen al ben ik dan geen 20 maar 24 jaar.

maar ik wilde al veel jonger moeder worden, maar dat ging niet vanwege financiele redenen.

ik dacht dat ik al jong was, maar dat valt dus wel mee leuk dat jullie er zo jong aan beginnen. ik vind dat het niet uit moeten maken hoe oud je bent je voelt vanzelf wanneer je er aan toe bent en of je de verantwoordelijkheid aan kan. en als je een stabiele relatie hebt en en plek voor jullie zelf waarom dan niet?

succes met klussen dan maar!

liefs angela

quote: angy83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 20:55:55'));

Hoi Angy,

Nou 24 is nog jong genoeg toch..
Dat is jammer dat je niet eerder moeder kon worden vanwege de financien maar aan de andere kant maar verstandig ook, want anders kun je je kind niks bieden!

Toen ik hier voor het eerst op het forum kwam dacht ik echt dat ik nog veelste jong was, maar als je ziet hoeveel jonge aankomende moeders er zijn, valt het echt reuze mee!!!!
Het maakt inderdaad niet uit hoe jong je bent, als je inderdaad een stabiele relatie hebt en een huis dan zie ik ook geen problemen!

Jij ook succes met het klussen he?!

Liefs, Maaike

hoihoi!
Ik ben ook (net) 22!! heb ook altijd gewild vroeg moeder te worden
ik ben niet bang dat mensen mij te jongen vinden om moeder te worden ik heb 2 hele goeie vriendinnen met kinderen! misschien dat ik er daarom ook al aantoe ben..
tis meer omdat mn vriend en ik nog niet zo lang bij mekaar zijn (8 maanden voor mijn doen wel heel erg lang) maar dit is HEM gewoon en het zit gewoon goed dat weet ik wel zeker! zelfs mn moeder zegt t en die heeft altijd gelijk  we wonen ook al samen en t gaat allemaal erg goed! ook finacieel is t geen probleem! ik ben dr al helemaal klaar voor! mn vriend wil ook graag een kindje met mij! :D wanneer we er echt voor gaan weten we nog niet helemaal.. ik moet eerst maar eens van mn medicijnen af zijn!

Terug
Bovenaan