En wat gaan we morgen doen?

Nog maar even gewoon een leuke topic puur uit interesse...
wat gaan jullie morgen doen? Leuke spannende dingen in petto? Of standaard op bezoek bij opa en oma? Of het huis poetsen? Of...
Ik ga morgen zwemmen met Quinn. Heerlijk. Dit heb ik een paar maanden geleden gedaan. En toen liet hij het allemaal over zich heen komen. Ben benieuwd of dat nog zo is.
En als het mooi weer wordt dan wilden papa en ik met hem gaan fietsen. Maar ja.... het zou de hele dag gaan regenen.

nog niets in de planning ik denk dat ik heeeeeeeeeeel erg mn andere kanjer ga missen die is namelijk op vakantie NU met zn vader naar kroatie pffff voor 10 dagen ........maar over dat fietsen zetten jullie je kindje al in een fietsstoeltje dan???

Nee nee.. zou het echt niet durven. Ik heb zo'n babymee voor achter op de fiets. Zit er al maanden op, maar helaas  nog steeds niet mee gefietst. En heb ook nog wel een spiksplinternieuwe mamafiets. Erg he. Maar ja... ik wil toch echt de eerste keer gaan fietsen met papa erbij. En steeds als we samen vrij waren, was er weer iets.
Iets anders te doen, of regen, of....
je kent dat wel.
Groetjes Veerle

ik hep wel al een paar keer gefietst hij vond het echt geweldig maar ik vind het wel eng hoor   maar hij kan al langer dan 5 minuuten zitten dus dan mag het   dus ik ga morgen maar   naar zijn overgroot moeder fietsen is maar 5 minuten hier van daan hoop dat het niet gaat regene pfff
gr stephanie

Terug
Bovenaan