En wat gaan we morgen doen?

We zijn net terug van een weekje vaals, dus dit is de laatste dag van onze vakantie (ook al werk ik niet), mijn man gaat morgen weer beginnen en sta ik er weer alleen voor met de twee kids. Was wel lekker 2 weken vakantie, Kun je alles verdelen en meer rust.
Maar we gaan niet zoveel doen. Tussen de buien door naar de kinderboerderij en wat fietsen. En verder heeft de oudste de assepoester film gekregen dus die gaan we vandaag gezellig kijken

Groetjes annegien

tot nu toe hebben we lekker niet veel gedaan vandaag... lekker een rustig zondagje, maar straks moeten we nog ff bij het nieuwe huis van een kennis gaan kijken..... (hebben we echt zin in....... NOT)!!!!
nou ja af en toe heb je van die verplichte bezoekjes he? hoort erbij.

liefs marijke

hallo,

vanmorgen hebben we brian opgehaald bij mijn ouders(die had daar geslapen)
en daarna gelijk weer achter de pc.
en dalijk komt mijn schoonzus:leuk(niet dus!!!!)

en vanavond komt mijn zusje hier slapen en ondertussen moet ik nog afwassen,de was in de droger doen(die is buiten weer helemaal nat geworden!!!)

en dan vanavond lekker niks

groetjes kim

hoi hoi

wij hebben vanmorgen eerst schoongemaakt
rond een uur of twaalf kreeg ik nog wat verlaten verjaardag visite van mij en kaya me oom en tante ze zijn nu net de weg en jayla slaap nu mannetje ligt op de bank te kletsen tegen mij maar is niet zo boeiend dus luister met een half oor
en kaya is naar de mc donalds met yenlt (grote zus) en haar vriendje
als ze zo terug komen gaan we effe langs de avond winkel ben namelijk luiers vergeten
dan gaan we eten heb lekker griekse salade gemaakt met een antercootje
dan kids douchen en naar bed en kan mama nog effe forummen en dan lekker lui op de bank liggen law and ordes kijken

groetjes mariella

Terug
Bovenaan