En wat gaan we morgen doen?

ik heb helemaal nog niet gefietst en zal dat ook samen met mn hubby doen denk ik ik heb zelf nog niet gefietst nadat ik klaar was met revalideren dus die verantwoording leg ik ff bij mn hubby neer ;-)al lijkt het me heeeeeeeel leuk want ik vond het met Timo al erg dat ie van voor naar het achterstoeltje moest eerder ;-)

Hallo

Ik ga morgen werken
als ik terug kom en het is redelijk weer gaan we misschien nog wel even met kids en honden naar het bos als ik tenminste dan nog puf  en zin heb
Prettige zondag
Groetjes Monique  

vanmiddag naar de kerk (kan nu eindelijk, omdat ze de fles krijgt ppff) en   daarna op kraambezoek bij mijn broer en schoonzus. (3e kindje, meisje, hadden al 2 jongens).

het zou een rustige zondag worden, tot we langs elkaar heen afspraken gingen maken, mijn familie belde of ze vanmiddag langs konden komen want ze hadden hem nog niet gezien, om twee uur, prima zei ik dus dan komen nicht met man en twee kids, ik ken ze niet zo heel goed dus ik ook mijn ouders uitgenodigd om de gesprekken op gang te houden, toen wouden mijn zus en broertje ook mee komen, waarom ook niet,

gisteravond zei mijn vriend, oja voor ik het vergeet te zeggen, mijn ouders komen morgen avond op vistie met mijn zus en man en kind.

oke,

en toen vanacht schoot mij e binnen, dat vandaag ook om half elf vrienden uit haarlem zouden komen.

druk druk druk dus

Wij rijden straks naar de camping. Mijn moeder staat daar en Jennifer (mijn oudste) heeft daar 2 nachtjes geslapen.
Hoop wel dat het straks nog een beetje opklaart.

Groetjes,
Monique

Ik ga zo meteen in mijn eentje  met de auto naar mijn moeder in het ziekenhuis. 2,5 uur rijden  en weer 2,5 uur terug. Ze ligt er al zo'n 5 weken, de situatie is niet meer kritiek maar  echt goed gaat het ook niet.  

Zou liever thuis blijven bij mijn schatjes... Dit is het laatste weekend voordat ik weer ga werken  vanaf 1 augustus.

Bleeeeeh

Terug
Bovenaan