En we wachten...wie nog meer?

Hoi,

Tussen nu en woensdag verwacht ik m'n nod en de spanning stijgt weer eens. Toch verwacht ik niet zwanger te zijn, maar je weet maar nooit...

Wie zit net als ik ook op de wachtbank?

Liefs Lientje

he meis, ook ik zit op de wachtbank, als het goed is , is donderdag me NOD maja of ik zwanger ben is 2de vraag, heb wel een beetje symptomen zoals s avonds misselijk, buikpijn, hele erge hongergevoel snachts me maag knort gewoon, en sinds vandaag ruikt me urine heel erg sterk wordte r gewoon misselijk van, heb geen blaas onsteking want me urine ziet er licht uit en heb geen pijn, kan gewoon normaal plassen.

Hoop dat het wel raak voor je is

liefs mama van sharon

Hoi, ik wacht ook, maar niet op mijn nod, maar op de eerste echo! Ben nu vijf weken en gisteren had ik ineens wat bruinverlies. Ik weet het hoeft niets te betekenen, maar mijn man en ik kunnen nog niet echt genieten zo (vorig jaar begon de miskraam ook met een beetje bruinverlies).

Ik duim ook voor jullie!

Liefs, Sonica

Hoi mama van sharon,

Ik heb geen symptonen, maar dat zegt niks, dat kan bij mij nog alle kanten op, dus ik ben benieuwd! Ik had bij 1 zwangerschap, dat ik dacht dat ik blaasontsteking had, maar bleek zwanger te zijn, hihi!

We wachten nog maar even af!

Liefs Lientje

Sonica,

Wat spannend meis! Wanneer heb je je 1e echo? Ik hoop voor je dat je snel een super echo hebt en dat alles goed gaat. Laat je nog even van je horen?

Liefs Lientje

Hi lientje, je eerste dag is al bijna voorbij!! Nog steeds niet ongesteld? Hoop echt voor je dat het gelukt is deze maand, zal druk duimen voor de de aankomende dagen.
Heb je nog geen zin om een test te doen??

Groetjes Fee

Ook bij mij loopt het nog niet lekker. Na de laatste (vierde) miskraam ben ik heel raar ongesteld. Een kleine week steeds licht bloedverlies en dan vier dagen echt flink ongesteld. Dat nu al drie keer. Toch ben ik de laatste keer uitgegaan van de eerste dag van de hevige bloeding en ben begonnen met ovulatietesten. Exact 14 dagen na de eerste dag van de hevige bloeding zou ik een eisprong gekregen hebben. Komt overeen met mijn altijd regelmatige cyclus van 28 dagen. Nu keek ik dus vol spanning uit naar het weekend, omdat ik dan vrijdag/zaterdag ongesteld zou moeten worden, of niet dus eigenlijk :) Nu heb ik sinds gisteravond weer (met afvegen) bloed! Nu al! 5 dagen voordat ik ongesteld zou moeten worden! Ik word er wel een beetje moedeloos van. Heb een afspraak gemaakt in het zkhs, kunnen ze eens op een echo kijken of wel alles weggehaald is. Vorige maand verloor ik namelijk een bloedprop. Ik ben ontzettend verwend door altijd direct zwanger te zijn en nu wil het maar niet lukken, terwijl we het op de juiste dagen gedaan hebben. Ik heb niet veel tijd meer, ben al achter in de 30 en heb baarmoederhalskankergeschiedenis waardoor mijn baarmoeder er bij de eerstvolgende (pap)afwijking uit moet. Sorry, wat een verhaal, maar ik heb echt even een dipje.

Hoi Lientje,

Wacht je nou nog steeds :( echt balen. Hoopte zo dat je intussen al een positieve test in handen zou hebben! Hier gaat alles wel ok. Ben nog steeds erg ziek (heeft zelfs tot ziekenhuisopname geleid) en heb veel last van bekkeninstabiliteit. Nog ergens tussen de 15 en de 17 weken en dan hebben we onze kleine meid in onze armen.

Ik hoop dat het voor jullie allemaal ook snel gaat gebeuren.

@ sonica. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat duurt de periode tot een echo toch ongelofelijk lang he :)
Ik heb voor deze zwangerschap 2 miskramen gehad, de ene begon met bloedverlies, de tweede bleek met ruim 11 weken een missed abortion.
Deze zwangerschap (nu 23 weken) begon ook met bruinverlies en toen bloedverlies met hevige buikpijn. Maar alles is goed gegaan! Zo is geen enkele zwangerschap hetzelfde, maar probeer dus hoop te houden! Stress hou je, maar probeer er van te genieten!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan