En we wachten...wie nog meer?

Hoi Fee,

Nee, ik ga nog niet testen. De laatste maanden verschuift mijn cyclus, dus dan werd er weer een test gedaan en een paar dagen later dan werd ik ongi, dat vind ik zonde...na een dik jaar leer je dat wel af ;)

Dus ik wacht af en als er vrijdag nog niks loos zou zijn dan test ik. Mijn man is dan ook thuis en het andere mannetje is op de psz.

Liefs Lientje

Alexandra,

Wat balen dat je je zo prut voelt! Wat kun je dan balen van je eigen lijf he? Ik herken dat wel, ben er soms zo klaar mee!
Goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij het ziekenhuis, een extra controle kan nooit kwaad. Ik hoop voor jou dat dat jou straks weer rust geeft en dat je dit jaar nog een lief klein ukje in je armen mag houden!!!

Liefs Lientje

Hoi Jen,

Ja, helaas hang ik hier nog steeds rond... Ik word er soms knetter van, maar hoef maar naar ons ventje te kijken en dan weet ik het weer ik hoop op een broertje of zusje voor hem! Daar ga ik voor en hij sleept me er onbewust ook door.

Balen, dat je niet echt kunt genieten van je zwangerschap. Je ziekenhuisopname zal wel schrikken zijn geweest, bah! Voor je het weet hou je jullie kleine meisje in je armen en dan denk je het is het meer dan waard geweest!!!

Suc6 met de laatste loodjes! Liefs Lientje

Weer een paar uur verder en kan vertellen dat ik ongi ga worden. Mijn slijmverlies veranderd van kleur. Ik baal enorm!!!

Liefs Lientje

Ps Mijn duimpjes draaien voor jullie!!!

Terug
Bovenaan