En we wachten...wie nog meer?

Mama van Sharon,

Je hoeft geen slijmverlies te hebben, maar bij mijn zwangerschappen had ik er wat meer last van en dan was het gewoon doorzichtig/wit.
Gisteren werd het donker en vandaag is bruinverlies dus ik had het helaas goed. Ik had ook niet verwacht dat ik zwanger zou zijn, maar ja, je weet maar nooit...

Hoe gaat ie voor de rest met iedereen?

Liefs Lientje

oke, nou ik moet nog wachten morgen is waarschijnlijk mijn nod, maar heb wel klachten zoals veel plassen en dan die misselijk s avonds en nu sterk ruikende urine geur, dus ben benieuwd, denk dat ik morgen ene test haal en dan dan eerst morgen ochtned in een potje plassen en dan na dat ik die test gehaald heb die test doen, wie weet.

liefs

hi jen

de eerste was bij ons ook zo klaar eingelijk niet eens gepland toen wouden we graag een tweede tijden bezig geweest en ging het ook mis (miskraam) we hadden zelf eerst verwerken en dan zien we wel verder maar binnen een maand was ik alweer in verwachting wel met veel angsten dat het weer mis ging maar tot nu toe is alles goed moet nog twee weken van het positieve uitgaan hoe moeilijk dat soms ook is succes

Terug
Bovenaan