Endemol zoekt baby’s voor BNN programma

Is dit een grapje!!!!!!!!!!!
Er zijn maar weinig programma's van BNN die de moeite waard zijn om naar te kijken. Wat een belachelijk idee. Ik hoop dat dit programma geen succes heeft. je leent je kind toch niet uit.
XX naomi

Ook ik vind het SUPER BELACHELIJK!!

Mijn kind krijgen ze niet en wie het wel doet dpoort volgens mij niet.

Saskia

Dames, ik zal heel eerlijk zijn...
Ik vind dat BNN echt wel leuke programma's hebben... wij hebben 101 TV, en hij staat er regelmatig op.
Maar dit vind ik veel te ver gaan.
Ik  ben het dus echt met jullie eens!!
Hoe durven ze het te vragen... al krijgen we 1 mlj euro, dan nog niet!!
Onze kinderen zijn niet te koop, oid.
Maar het belangrijkste wat we hebben!!
Ik denk niet dat deze mensen dat snappen!!!
Het maakt me boos!!!!
En als dit een grap is... is hij ECHT niet leuk!!!

Helaas is dit echt geen grap...

http://www.bnn.nl/page/programma/aanmeldenalgemeen

Belachelijk!!!!!!!!!!!

Mijn baby en peuter zou ik hier nooit voor aanmelden. Slaat echt weer helemaal nergens op. BNN is soms wel leuk maar dit gaat helemaal nergens over.

Kan me niet voorstellen dat iemand zijn kind  opgeeft voor deze onzin.

Laat ze lekker een babyborn proberen als proefkonijn.

Echt ziek zeg. Ik zou hier nooit aan meedoen, zelfs mijn katten zou ik niet mee laten doen....

Stel nou dat je een goede vriendin of buurvrouw hebt met een baby en die baby doet mee?
Hoe zouden jullie reageren als ze dat vertelt?

groetjes Mariska

hallo dames,
Eerst wil ik zeggen dat ik er ook niet aan moet denken om mijn kindje "zomaar" af te staan. Inderdaad ik zou het nog niet eens met de hond doen laat staan met mijn kind!!!!!!!!!!!!
Maar als mijn buurvrouw bv zou zeggen dat ze wel mee zou doen dan zou ik wel met haar gaan praten dat een kind geen gebruiksvoorwerp is. Dat je het niet even kan proberen en dan maar weer terug doen.
Zelfs je huisdier doe je ook niet zomaar even weg laat staan zo iets kostbaars als een kindje.

Zoals jullie begrijpen ben ik nogal fel hiertegen!!! Het heeft namelijk bij ons best veel tijd gekost voordat wij Nathan gezond en wel thuis hadden. Dus ik kan me niet voorstellen dat ik hem nu weer zou moeten missen.

Nou ik hoop dat er geen mensen zijn die hieraan mee werken!! Maar zoals heel veel dingen in Nederland zullen er vast wel mensen zijn die dit willen doen.

Groetjes Karin mamma van Nathan 02/07/07

Terug
Bovenaan