Endemol zoekt baby’s voor BNN programma

Ik ben bang dat er genoeg mensen zijn die hier wel aan mee willen doen, wat dit soort programma's alleen in stand houden.
IK ZOU VERA NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT VOOR ZOIETS OPGEVEN
laat ze het net zo doen als in Amerika, daar hebben ze van die levensechte poppen.
maar goed zoals ik al zei zullen er best mensen zijn die dat doen, maar ik NIET!!
groetjes daan

NOOIT!

Ik heb er al moeite mee om iemand te laten oppassen, laat staan haar 3 dagen af te staan aan vreemden.

Ze zal trouwens de hele boel bij elkaar huilen daar........

Hoi,

Nee ik zou dit ook niet doen. Maar het kan me niets schelen of een ander dit wel zou doen. Dat moeten ze echt zelf weten.

Ik zou het ook niet doen. Wat een ander doet is hun zaak. Heel wat anders......
Hoeveel mensen zijn er niet, die in het kader van 'bijtanken' hun kinderen ook regelmatig uitbesteden, maar dan is het aan een bekende en is het geen probleem. zelf zou ik dat ook nooit doen (ik zie de kinderen nl niet als last waarvan ik op adem moet komen), maar ook daarvoor geldt: ieder zijn eigen keuze

Nee hoor...stelletje gekken...hier doen we niet aan mee!!!!
Het wordt toch wel erg gek hier in Nederland..wat ze toch niet doen om de kijkcijfers!!!

Maar ja hier zullen ook wel weer mensen voor te vinden zijn..het zou eigenlijk niet moeten kunnen...pffff..kan me er zelfs kwaad om maken..niet doen...

Swinnie

En dan ook het idee hoe je kindje hier op gaat reageren. Ik bedoel, pappa en mamma ineens weg en dan drie dagen door een vreemde verzorgd worden. Volgens mij is dat goed voor een trauma. Misschien een idee om de kinderbescherming er op te zetten of gaat dat dan weer te ver?

Groetjes, Marisa

dit is toch niet normaal meer,   ben af en toe al blij dat als mijn zusje oppast hij niet heel de tijd aan het huilen is.
je kan je kind toch niet bij iemand achter laten om andere mensen te leren hoe ze kind op moeten voeden.
zelfs al zouden ze me al het geld geven van de wereld zou ik het nog geneens doen.
als ik alleen maar naar de tandarts ben mis ik die kleine al.
ze kunnen trouwens toch geen kind van andere mensen nemen wat nou als dat kind van hun later heel de dag ligt te huilen.
je hebt trouwens ook pas moedergevoelens als je zelf zwanger bent geweest.
dus wat ze hier doen is gewoon heel verkeerd.
ze zouden zelf een kind moeten hebben dan weten ze wat moeder zijn inhoud en niet van een ander zijn kindje lenen.
ik hoop dat ze hier nog een exuses over maken want om zo'n bericht kan je toch niet plaatsen daqn krijg je zulke reacties.

groetjes saloua

@Saloua
Hoezo heb je pas moedergevoelens als je zwanger bent geweest?
Ik had ze eerder hoor, wat een onzin!

Terug
Bovenaan