Endemol zoekt baby’s voor BNN programma

De lolschoppers (Deb, Sil, Iellon, Merel, Roan en nog wat anderen) komen van Voorjaar2007 forum. Een heel gezellig forum waar men respect voor anderen heeft.

de lolschoppers laten hier toch echt het tegendeel zien...
Sorry maar respect is echt ver te zoeken in jullie reactie.
Dus ik hoop dat het goede voorbeeld nu echt wordt gegeven

Moet ik echt de eerste twee reacties hier terughalen om je je  nog eens af te laten vragen wat er respectloos is???????? Als mensen hier al voor ze überhaupt na hebben kunnen denken niet eens meer toe kunnen geven dat zoiets misschien wel een leuk idee voor ze is, omdat die deur volledig is dichtgeknalt door twee mensen die het nodig vinden om iedere andere mening volledig uit te sluiten (ik zou onder die twee reacties niet meer zetten ja leuk, wat willen jullie weten). Als je dát respectvol vindt, dan vraag ik me af wat je respectloos vindt. Ik heb hier namelijk nog tegen niemand íets gezegd over wat ik van hun mening vind. Alleen over de manier waarop reacties gebracht worden. Aangezien dit een open forum is, heb ik ook het recht om mijn mening te geven, net als de andere "lolbroeken". Als je het daar niet mee eens bent, heb je natuurlijk altijd nog de mogelijkheid om een ander, besloten, forum op te starten. Succes daarmee, het is een hoop werk!

quote: Morris2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2007 23:00:06'));

De lolschoppers (Deb, Sil, Iellon, Merel, Roan en nog wat anderen) komen van Voorjaar2007 forum. Een heel gezellig forum waar men respect voor anderen heeft.

de lolschoppers laten hier toch echt het tegendeel zien...
Sorry maar respect is echt ver te zoeken in jullie reactie.
Dus ik hoop dat het goede voorbeeld nu echt wordt gegeven

tja.. jij denkt daar het jouwe van en ik het mijne  
gelukkig weet ik wel beter, en ik weet niet hoelang je hier meeleest??
Als je het eea voorafgaand had meegemaakt, had je geweten wie hier precies respectvol zijn en wie niet.

1 ding... schoenmaker blijf bij je leest!!

Moet ik echt de eerste twee reacties hier terughalen om je je  nog eens af te laten vragen wat er respectloos is????????nee dat hoeft   niet!    Als mensen hier al voor ze überhaupt na hebben kunnen denken niet eens meer toe kunnen geven dat zoiets misschien wel een leuk idee voor ze is, omdat die deur volledig is dichtgeknalt door twee mensen die het nodig vinden om iedere andere mening volledig uit te sluiten dat kan ik nergens terug vinden maak je dat er niet zelf van(ik zou onder die twee reacties niet meer zetten ja leuk, wat willen jullie weten).waarom niet?  Als je dát respectvol vindt, dan vraag ik me af wat je respectloos vindt. Ik heb hier namelijk nog tegen niemand íets gezegd over wat ik van hun mening vind. hier ben ik toch van andre mening. Alleen over de manier waarop reacties gebracht worden. Aangezien dit een open forum is, heb ik ook het recht om mijn mening te geven, dat klopt net als de andere "lolbroeken" en de niet lolbroeken. Als je het daar niet mee eens bent, heb je natuurlijk altijd nog de mogelijkheid om een ander, besloten, forum op te starten.geen behoefte aan  Succes daarmee, het is een hoop werk!

Terug
Bovenaan