Endemol zoekt baby’s voor BNN programma

Huh nu breekt mn klomp.... Van welk forum komen die lolschoppers?

De lolschoppers (Deb, Sil, Iellon, Merel, Roan en nog wat anderen) komen van Voorjaar2007 forum. Een heel gezellig forum waar men respect voor anderen heeft.

aha en die hebben zoveel tijd over dat ze ook hier mee willen doen.... Geen belangrijkere zaken te doen!!!???

Wij zijn nog steeds lid van JG en hebben net zoveel recht om hier te posten als ieder ander. Hoe wij onze tijd indelen, is onze eigen zaak. Blijkbaar respecteer jij de mening niet van anderen, je reageert nogal verhit.
Je hebt zelf zeker belangrijkere  dingen te doen  (lees: verhit reageren op wat mensen die lol in hun leven hebben).
Ik heb netjes antwoord gegeven  op je vraag   en vervolgens kom je met zo'n reactie? Wie is hier nou volwassen? Jij blijkbaar niet, aan je reactie's te zien. Maar ach, dat zal de leeftijd wel zijn! Wellicht dat wat meer levenservaring je een wat andere kijk op je medemens zal geven. Dus misschien dat we over een aantal jaar hier nog eens over in gesprek moeten gaan.

Heb ik hier nu met moeder of kind te maken wat een ontzettend kinderachtig gedoe dit zeg....
Dat ge-quote ook zeg wat je wil zeggen....!!!
Aan jouw reactie's te merken ben jij degene die hier kinderachtig doet! Ik zeg toch wel wat ik wil zeggen of ik nu een qoute gebruik of niet!

Dat jij vindt dat ik uberhaupt niet hoef te reageren is niet mijn probleem, ik ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen waar ik op wil reageren! Dit is een 'open' forum en ik geloof dat we hier best wel wat interactie kunnen gebruiken... mijn mening is juist dat je leert van elkaars visie!!
Hierin kan ik je gelijk geven, zoals je inmiddels wel heb kunnen lezen, maar wellicht dat je jezelf eerst een spiegel voor moet houden om je woorden op jezelf toe te passen, wellicht dat je er dan iets van leert.

Groetjes,

Annemiek

Een grote bigsmile op mn gezicht na het lezen van jou bericht!!!
hahaaaha hahahah ahahaa haha hahahaha hahahhahah ahahahha

Guttegut, het kind wil ook laten blijken dat ze humor heeft!
Lijkt me verstandig dat je eerst eens droog achter je oren wordt. Want volwassen ben je in de verste verte niet. En van normen en waarden heb je vast en zeker ook nog nooit gehoord. En jij moet een kind opvoeden? Fijn idee voor de toekomst!

Wel raar.... tot nu toe waar er vanaf onze kant humor aan te pas kwam omdat het verhit werd...
Werd er eerst afgeschilderd als kinderachtig, en dat we 'volwassen' moeten zijn... maar ja, als jullie/jij daar niet heen door kunnen prikken.. probeer je vervolgens te doen 'alsof' jij degene bent met humor.

Je lacht als een boerin met kiespijn....

Terug
Bovenaan