Endemol zoekt baby’s voor BNN programma

ow jee.. hahaha, pffff laat 'm ff een blokkie om lopen ofzo... met wandelwagen
mss helpt dat!!

succes ermee, Groetjes Debby

Helemaal met Duckie eens, als je dan zegt dat het vervelend voor je is dat wij in jou ogen niet altijd een weloverwogen reactie plaatsen en jou mee tegen het zere been trappen dan snap ik niet hoe je erop komt om te zeggen dat ik geen levenservaring heb!!!!!
Ik ben 26 hoor geen 12!!! Ik kan niets zeggen over jou levenservaring en zal dat ook nooit doen maar ik heb zoveel meegemaakt dat deze opmerking me totaal in het verkeerde keelgat schiet! Met deze opmerking lijkt het erop dat jij je onzekerheid omgezet hebt in betweterig gedrag en dat komt je niet ten goede! Het enige waarvan men zegt dat het met de jaren komt is wijsheid, en zelfs daar twijfel ik aan...

quote: L81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 10:31:58'));

Helemaal met Duckie eens, als je dan zegt dat het vervelend voor je is dat wij in jou ogen niet altijd een weloverwogen reactie plaatsen en jou mee tegen het zere been trappen dan snap ik niet hoe je erop komt om te zeggen dat ik geen levenservaring heb!!!!!
Ik ben 26 hoor geen 12!!! Ik kan niets zeggen over jou levenservaring en zal dat ook nooit doen maar ik heb zoveel meegemaakt dat deze opmerking me totaal in het verkeerde keelgat schiet! Met deze opmerking lijkt het erop dat jij je onzekerheid omgezet hebt in betweterig gedrag en dat komt je niet ten goede! Het enige waarvan men zegt dat het met de jaren komt is wijsheid, en zelfs daar twijfel ik aan...

liever betweterig dan zo opgefokt te zijn, let op je hart meid.
En mij schop je niet tegen het zere been.. jij persoonlijk laat mij in het geheel koud.
Noem me maar een wereld-verbeteraar... (ipv betweterig) dan zou je het mss snappen.
En tja... toch is het zo; wijsheid komt idd met de jaren...kan ook niet anders hé?? alleen wordt er bij sommigen 30 jaar ervaring in 1 jaar gestopt, maar het blijven jaren.

Zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten.....

quote: nienke79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 10:32:49'));

mag hij ook even naar mars???

hahahaha, van mij zelfs naar pluto als je daaardoor opgelucht voelt...

Beste mensen,
Niemand kan oordelen over een ander zijn levenservaring, maar veel antwoorden komen erg ondoordacht en onvolwassen over.
En aangezien dat hetgene is wat wij lezen, baseren we daar onze mening op.

Om even bij het begin te beginnen;
Een antwoord als dit;
Bespottelijk zeg!!
Onze kinderen zijn geen speeltjes hoor waar je
even leuk mee kan experimenteren!!pfff

Geeft een ander weinig kans om nog anders te kunnen reageren. Iemand die dit misschien wel een goed idee vind, zou dit, na zo'n antwoord, niet meer durven zeggen en zich gelijk een slechte moeder voelen, omdat ze het zelfs alleen maar heeft overwogen.
En dat is wat we dus al die tijd proberen uit te leggen.
Tuurlijk mag je een mening geven, maar doe het dan wel als een mening en zet het niet neer als een feit wat voor iedereen zou moeten gelden.

En om dan nog even verder terug te gaan;
Bij het andere topic werd een grapje totaal uit z'n verband gerukt, terwijl het toch wel heel duidelijk een grapje was.
En daar is niet eens het fatsoen geweest om excuses aan te bieden.
Als mensen dan zo graag het bord voor hun kop willen houden, moeten ze dat zelf weten. Maar je kan misschien ook eens uit je  hutje komen,de wereld  rondkijken en bedenken waarom er dingen worden gezegd.
Sil (ook nog 'maar' 28)

ik hoop dat iedereen het nu snapt,want ruzie maken lost echt niks op!!!
ik denkt dat sommige mensen heel snel wijs zijn geworden of ze nou wilden of niet,maar ja daar heb je soms niks over te zeggen!!!
en ik denk dat sommige mensen die niks hebben meegemaakt het soms niet helemaal snappen maar dan moet jij als diegene die dat heeft meegemaakt die ander het zo kunnen uitleggen dat diegene het snapt of in ieder geval in jouw belevingswereld kan verplaatsen!!!

niemand is hier hoop ik om te stoken,en anders kom maar bij mij,want de openhaard is kapot en we hebben het mooi koud!!!

Terug
Bovenaan