Endemol zoekt baby’s voor BNN programma

quote: ieloon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 09:56:16'));

quote: Duckie19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 09:53:47'));

quote: ieloon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 09:40:07'));

Ik heb toch het woord idioot niet in mijn typ mond gehad??
En de manier waarop ik iets schrijf is dan misschien verkeerd over gekomen op jou?!
Want ja sorry ik schrijf zoals ik denk, wat mijn mening is schrijf ik.....en wat ik heb geschreven was het eerste wat er in me op kwam.

Nee, misschien het woord niet, maar je moet ook weten dat je dat heel goed kan doen zonder het woord idioot te gebruiken!

Sorry ik kan die mening niet met je delen dat dat in mijn reactie en mijn mening te lezen was....een mening verschil dus....kunnen we nu gewoon normaal verder gaan?

meisjes meisjes meisjes!!!

laat ieder zijn eigen mening houden!!
ik doe het niet ook al krijg ik een vakantie all inclusive!!!
ik kan mijn mannetje echt niet missen!!!
en IK zou het niet snappen als mensen het wel deden,maar ja ik zou wel weer kijken dus dat is wel weer dubbel

no war but peace!!!!!

groetjes nienke

Ik ben dan misschien wel jong maar ben totaal niet onzeker, zeker niet wat betreft de opvoeding van onze dochter!!! Mijn partner en ik zijn de beste ouders die onze dochter zich kan wensen en daar twijfel ik geen minuut aan dus die onzekere periode waar Ieloon over heeft ken ik helemaal niet!
Je schrijft dat de manier waarop wij iets neerzetten niet goed overkomt, maar dat heb je nu eenmaal met typen, je ziet geen emotie en dus 'bedenk' je er zelf een gevoel bij waarop je denkt dat een ander dit schreef! En dat kan zo totaal anders zijn dan dat er daadwerkelijk bedoelt wordt!
Bij dit topic konden wij sowieso niemand voor de kop stoten omdat ik en Duckie de eerste waren die hier reageerde en dit dus geen reactie op een ander zn mening was!!! Wij hadden op dat moment zelfs nog geen flauw benul naar de mening van de andere hier!!!
Ik dnek persoonlijk dat de grootste 'fout' zit in het denken te weten met wat voor 'gevoel' iets geschreven wordt..... vaak is het sarcastisch maar vat een ander het serieus op en dan gaan we een discussie in die totaal niet zo bedoelt is!
Kortom zonde van onze tijd... Laten we wat begripvoller naar elkaar zijn dat maakt t echt alleen maar gezelliger!

Groetjes!

Dat jij niet onzeker bent is mooi voor je, maar geldt helaas niet voor de hele wereld! (Was het maar waar.) Ik ben het ook niet (meer), maar kan je wel vertellen dat als je het wel bent zulke reacties als eerste geplaatst me vroeger dus echt wél tegen het hoofd gestoten hadden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Misschien moet je dat nog leren aangezien je wel jong bent!

net of je nog niks weet als je jong bent!!!!
dat stuit mij dus wel tegen de borst!!!

quote: L81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 10:04:49'));

Ik ben dan misschien wel jong maar ben totaal niet onzeker, zeker niet wat betreft de opvoeding van onze dochter!!!

En dat is nu het grote verschil..... Ik nu ook niet (meer) maar ik kan van mezelf nog een periode herinneren dat ik doodziek werd van onzekerheid  omdat anderen  zeggen dat iets belachelijk is.
En dat zijn er héél veel die dat ook hebben, en ook zit er bij een geschreven woord geen gezicht bij... ik overdenk mijn tekst wel 4x eer ik iets plaats!

Zoals jullie het bedoelen formuleer je dat dan anders; nee, ik zou mijn kind daar nooit voor verlenen... en dat dan motiveren.
Niet; Wat belachelijk!!! ONZE kinderen zijn geen speeltjes!!

quote: nienke79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 10:11:35'));

net of je nog niks weet als je jong bent!!!!
dat stuit mij dus wel tegen de borst!!!

Het gaat hier niet om niet om de "leeftijd" maar levenservaring.....

Terug
Bovenaan