Ennnnn.......Start!

Thanx meiden! Het voelt echt als eindelijk echte actie, ook al hebben we gewoon iui gehad....
Heb nu een heerlijk opgelucht gevoel met een gezonde portie spanning er doorheen!

En ik ben idd nog nooit zo blij geweest met een ongi...

Meiden, zetten jullie hem ook op! Ik wil heeeeel veel positieve berichten zien de komende maanden!

Liefs Daisy

Waaaaaaah, eindelijk he meid. Je hebt al lang genoeg moeten wachten!!!!

Spannnnennnnnd!!!

Wat spannend lieve Dais, ik leef zo met je mee!!
Ik hoop dat ronde 1 voor jullie de ronde is om jullie aller grootste wens nu eindelijk in vervulling te mogen laten gaan!!!!

Ik blijf je volgen, ben zo benieuwd. Liefs Lynn.

Mag ik je nog iets vragen over Pregnyl? Kan je een vals positieve test hebben na 1 spuit Pregnyl? Of alleen als je het voor langere tijd hebt gebruikt. Een vriendin moest namelijk voor IUI 3, 1 spuit Pregnyl injecteren en kan a.s. woensdag testen. Zij heeft vorige keer met 7 weken een mk gehad.

Thanks meid. Xx

Zoals ze in de toneelwereld zeggen: toitoi. Zet m op meid, en hopelijk al in 1 x goed bericht over 4 weken (of duurt t langer)?

Ik duim met je mee.
Wenser

@lynn, ik heb even via facebook gereageerd... Hier loop ik soms vast bij langere berichten...

@wenser, een dag of 14 na de terugplaatsing kan ik testen met een betrouwbaar resultaat. Hangt dus even af wanneer de tp is.
Door jouw berichtje besef ik me ineens dat ik over een week of vier gewoon zwanger kan zijn! Wow.... Daar moet ik wel even van slikken, haha!

X

Wat fijn Daisy om te lezen. Heel veel succes en sterkte!! De duimen draaien op volle toeren. :) liefs,

Terug
Bovenaan