Ennnnn.......Start!

Veel succes! Zullen spannende weken gaan worden, en hopelijk daarna vele leuke maanden!! :)

Ha die Daisy!

Gaag het nu dan eindelijk beginnen??
Wat een ontzettend spannende tijd komt er weer aan zeg!! Miss een stomme vraag, maa wordt het zaad van je man eerst nog een keer gecontroleerd? Dat was toen een van de redenen om te wachten met ivf, omdat je man ziek was geweest. Vroeg ik me af.

lieverd, ik hoop inderdaad dat je over een week of vier daadwerkelijk zwanger zult zijn!!

Ik leef met je mee!!

Wat ontzettend spannend Daisy!! Lekker dat de ongi niet op zich heeft laten wachten en dat je aan de slag kunt. Heel veel sterkte, succes en geluk!!

Lieve Daisy,

Wat super !

Ik hoop dat de eerste x gelijk raak is !
Het mag nu onderhand wel wij zijn nu ruim twee jaar bezig en het valt me echt zwaar dus ik heb zwaar bewondering voor je je bent al langer bezig als wij en je doet het allemaal toch maar ff !!!
Wij moeten 5 september voor de prikinstrukties en in oktober gaan we beginnen met de eerste iui en tussendoor nog twee weken naar spanje ,

Dus spannend ook voor ons !
Ik hoop dat er snel een wonder mag gebeuren voor jullie !

Dikke kus

@mascha, mijn vriend heeft vorige week een opzwemtest gedaan en deze was helemaal goed!

@bloemmie, voor jullie ook een spannende tijd! Het prikken valt heel erg mee. Voor jou ook snel een wondertje, hoop ik!

Vandaag het ziekenhuis gebeld en ik mag morgen al komen voor de eerste echo en bloedprikken. Bij het bloedprikken wordt er gekeken of mijn lijf ook klaar is voor de ivf, maar dat verwacht ik wel. Mijn hormonen zijn altijd helemaal in orde geweest.
Dan morgenmiddag de echo en meteen de uitslag.

Het overvalt me wel ineens, hoor, nu de ivf echt voor mijn neus staat!

Gelukkig kan ik hier lekker mijn ei kwijt! Het liefst een stuk of 20 deze maand, hihi...

Liefs Daisy

Spannend meid dat je morgen al mag komen! Ik duim voor een heleboel eitjes deze maand ;-)

Terug
Bovenaan