4 maanden is nog steeds erg jong! Echt zelf spelen kunnen ze nog niet, maar die van ons kon soms wel even blij zijn met een rammelend speeltje dat ze makkelijk kon vast grijpen (zoals een ring). Ook heeft ze "veel" op het speelkleed/babygym gelegen (met knisperen, muziekjes en speeltjes) en naarmate haar vaardigheden groeiden ging ze er ook steeds andere dingen mee doen. Ook zachte knisperboekjes waren hier populair. Voor de rest heb ik heel veel met haar gewandeld (binnen en buiten) en gewoon naar alles kijken en met haar praten!
En je gezicht blijft heel interessant. Volgens mij heb ik haar in die tijd ook klanken geleerd (zoals ffff, brrr, bellen blazen en de "p"), dat kon ze dan vervolgens de hele dag doen ?
Maar ja, wij waren ook wel echt de hele dag met haar bezig. Heb je trouwens een wipstoeltje? Daar willen ze ook nog wel eens zichzelf in vermaken ?☺️
Er komt een periode aan dat je kindje iets langer alleen kan zijn hoor! Maar voor nu kan ik me voorstellen dat het nog veel plakken is ?