Er is een wonder gebeurd jippie!!!

A

Anoniem

Guest
Meiden,

IK ben zo blij, na bijna 3j bezig te zijn met zwanger raken, ben ik eindelijk zwanger...
Maandagochtend had ik de test gedaan, ik durfde in eerste instantie niet te kijken, en ik hoorde het wekkertje af gaan, dat de 3min om waren, ik keek en wat zag ik jaaaaaaaa
inderdaad "2 streepjes maar liefst", mijn dag kon gewoon niet meer stuk...
IK ben zo blij, ik wou het eerst niet hier neer zetten omdat ja ik weet hoe het voelt als je weer leest dat iemand zwanger is geworden, dan krijg je toch een beetje een k*t gevoel...
Dus ik zat echt te twijfelen, maar ik denk ook dat het misschien een steek onder de riem is, omdat ik al 3j bezig was, en via een IUIbehandeling "mijn eerste" zwanger ben geworden...
Ik heb niks anders dan geduld gehad, en daar ben ik alhamdoullilah voor beloond...

Dus meiden ik wens jullie allen veel succes en veel geduld toe en natuurlijk zeker heel veel vruchtbaarheid.....

liefs Chahida

Hoi Chahida,
Wat ontzettend goed nieuws!! Gefeliciteerd meid!!!
Je hebt er lang genoeg op moeten wachten lijkt me zo. Geniet er maar lekker van!
En ja soms is het even slikken als iemand zwanger is en jij weer niet, dat hebben we
hier allemaal weleens denk ik. Maar voor mij persoonlijk overheerst dan de blijdschap
voor diegene. Dus laat je niet weerhouden door ons en schreeuw het van de daken!!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en een wolk van een baby!!!!
Liefs Melanie

ach chahida!!

wat ontzettend fijn voor je!!! hartelijk gefeliciteerd hoor!! tis je super gegunt!! hopelijk heb je een super zwangerschap en gaat alles naar wens!! Ook ik ben net zwanger na mijn MK!! ik ben 31 maart uitgerekend en jij???

geniet er lekker van!!!

liefs sweety

Gefeliciteerd het is je gegunt hoor na zo lang bezig te zijn.

Geniet er maar lekker van.

Gr,
Lin

Hey hallo,

NOU MEID NA 3 JAAR VAN HARTE PROFICIAT HOOR!!!
Wat zul je blij zijn wat een lekker gevoel is het toch!!!
En hoe voel je verders???
Nou geniet er maar lekker van saamjes!!!
En een hele fijne zwangerschap!!!
Had ook toevallig maandag getest en ook raak, dus zie je op het maart forum!!!
Nou heel veel succes hé!!!

Liefs Sandy

Hey Chahida,

Het was het wachten waard he meid!
Ik wens je een onbezorgde en hopelijk kwaaltjes loze zwangerschap toe.
Geniet er lekker van en straks na 9 maanden hoop ik dat wanneer je jullie baby voor het eerst  in je armen sluit al je verwachtingen zullen uitkomen en je zult denken....het is maar goed dat ik heb volgehouden!!!!!!! (en zo zie je maar weer na regen komt zonneschijn)

Liefs Butterfly

Hoi Chahida,

Van harte proficiat met je zwangerschap!  Geduld wordt beloond (hoewel het eerst flink op de proef wordt gesteld; 3 jaar wachten is wel errug lang, hoor). Ik wens je een mooie zwangerschap en hopelijk zien we elkaar gauw op het zwanger-zijn forum.

Enne... ik heb liever een hart ipv een steek onder de riem, hoor...  but thanx anyway...

Liefs,

Tammy

Van harte gefeliciteerd zeg !
Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe en een wolk van een baby over 9 maanden.
Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan