A
Anoniem
Guest
quote: duits meisje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2006 11:24:26&apos
);
Hey hallo,
NOU MEID NA 3 JAAR VAN HARTE PROFICIAT HOOR!!!
Wat zul je blij zijn wat een lekker gevoel is het toch!!!
En hoe voel je verders???
Nou geniet er maar lekker van saamjes!!!
En een hele fijne zwangerschap!!!
Had ook toevallig maandag getest en ook raak, dus zie je op het maart forum!!!
Nou heel veel succes hé!!!
Liefs Sandy
he Meid,
Het is zeer een lekker gevoel, maar ook nog meer een gevoel van ongeloof, dat je gewoon een wonder in je buik hebt, dat is toch wel heel bijzonder...
Ik voel me eerlijk gezegd wel goed alhamdoullilah, ik heb wat gevoelige tepels maar dat had ik ook als ik ongi werd, en wat hoofdpijn, voor de rest helemaal niks.
Oh meid, wat leuk voor jou, ik las ook vaak over jou en dat het dan weer niet raak was enz, nou ben blij dat je eindelijk toch zwanger bent van harte gefeliciteerd meid....
liefs Chahida
Hey hallo,
NOU MEID NA 3 JAAR VAN HARTE PROFICIAT HOOR!!!
Wat zul je blij zijn wat een lekker gevoel is het toch!!!
En hoe voel je verders???
Nou geniet er maar lekker van saamjes!!!
En een hele fijne zwangerschap!!!
Had ook toevallig maandag getest en ook raak, dus zie je op het maart forum!!!
Nou heel veel succes hé!!!
Liefs Sandy
he Meid,
Het is zeer een lekker gevoel, maar ook nog meer een gevoel van ongeloof, dat je gewoon een wonder in je buik hebt, dat is toch wel heel bijzonder...
Ik voel me eerlijk gezegd wel goed alhamdoullilah, ik heb wat gevoelige tepels maar dat had ik ook als ik ongi werd, en wat hoofdpijn, voor de rest helemaal niks.
Oh meid, wat leuk voor jou, ik las ook vaak over jou en dat het dan weer niet raak was enz, nou ben blij dat je eindelijk toch zwanger bent van harte gefeliciteerd meid....
liefs Chahida